Skip to content

Asia Bibi uniewinniona!

edytowano October 2018 w Forum ogólne
Uniewinniona przez sąd po 8 latach spędzonych w celi śmierci. Co oczywiście nie oznacza że jest bezpieczna, bo do końca życia musi się liczyć z zemstą muzułmańskich fanatyków.

https://www.pch24.pl/asia-bibi-uniewinniona--ale-to-nie-koniec-jej-dramatu--islamisci-nadal-chca-jej-smierci-,63823,i.html
Otagowano:
«1

Komentarz

  • Ciekawe co skłoniło sąd najwyższy Pakistanu do tego. Trudno mi uwierzyć że sumienie i poczucie sprawiedliwości

    Tak czy siak Chwała Panu.
  • +
    Moze azyl w Polsce?
    Choć mogła by oberwać za kolor skory
  • edytowano October 2018
    Prędzej mogłaby być dopadnięta przez jakieś czeczeńskie komando.
  • a został kto jeszcze z pierwszej Wielkiej Emigracji Dudajewych?
  • Chwala Bogu!
  • christoph napisal(a):
    +
    Moze azyl w Polsce?
    Choć mogła by oberwać za kolor skory
    He?
    Pracuję z murzynką z Afryki, w Polsce od 15 lat. Nie oberwała ani razu.
    Gości z Indii, Omanu, i innych intensywnie opalających się nacji mamy regularnie. Mieszkają tu po parę miesięcy i nikt się na nic nie skarży.
  • A dom niedaleko mojego w dość odludnym miejscu wynajmuje od ponad roku hinduska para - chyba pracują w Infosysie. Auto zostawiają w ciemnej uliczce. Nikt ich nie rusza. Ja kilka lat temu wynajmowałem mieszkanie Chińczykom. Straszne brudasy z nich były, ale im nie nałożyłem po buzi, sąsiedzi też nie. Zęby leczyłem kiedyś, już wiele lat przed wojna tam, u Syryjczyka który mieszkał w zwykłym bloku, a ostatnio byłem u Hindusa chirurga szczękowego w mojej dzielnicy. Żadna z tych osób nie wyglądała na zaszczutą czy zastraszoną. Rasizm to jest na zachód od Odry i dalej.