Nie znam się na ufokach, ale przy okazji polecam cotygodniowy podcast 'Exozone', który Gary z Nerdrotic i Dicktor Van Doomcock uprawiają wspólnie na zmianę na swoich kanałach.
Ale to wygląda (dla laika takiego jak ja) jakby startowała ludzka rakieta i się człony odpalały. Tylko jakoś tak dziwnie ten drugi człon dodał prędkości, a później coś się spieprzyło ? I ta poświata jak w filmach sf kiedy statek w podprzestrzeń wchodzi. Ale tu pierdut i się zatrzymało wszystko/zwolniło. A może tak wyglądają stary rakiet nocą ? Tyle, że jakoś nie mogę na jutubie namierzyć.
Niedawno widziałam na niebie nieruchomy obiekt, który po kilku sek. zaczął się przemieszczać w prawo, w lewo, w górę i w dół. Pomyślałam, że to UFO, ziewnęłam i poszłam do domu.
To start rakiety Falcon Heavy. Libretto: 1) Start i świecenie gorących gazów w gęstej atmosferze 2) Powstanie smugi kondensacyjnej na wysokości około 10km 3) Odłączenie obu bocznych członów około 0:50. Boczne człony zaburzają przepływ gazów atmosfery, co powoduje gwałtowne powiększenie się smugi. 4) Boczne człony odeszły już na tyle daleko, że nie powodują zaburzeń w pobliżu drugiego stopnia rakiety 1:15 5) Stopniowe powiększanie się smugi w miarę nabierania wysokości (i spadku ciśnienia powietrza)
Mimo czysto ludzkiej przyczyny tych efektów, trzeba przyznać, że wygląda to niezwykle.
Komentarz
https://m.youtube.com/channel/UCLg6kMTL9KwZj9sIE0QE4NQ/videos
https://m.youtube.com/channel/UCOQB6H4SuSzUN5IfciurY9g/videos
Libretto:
1) Start i świecenie gorących gazów w gęstej atmosferze
2) Powstanie smugi kondensacyjnej na wysokości około 10km
3) Odłączenie obu bocznych członów około 0:50. Boczne człony zaburzają przepływ gazów atmosfery, co powoduje gwałtowne powiększenie się smugi.
4) Boczne człony odeszły już na tyle daleko, że nie powodują zaburzeń w pobliżu drugiego stopnia rakiety 1:15
5) Stopniowe powiększanie się smugi w miarę nabierania wysokości (i spadku ciśnienia powietrza)