Skip to content

Co to może być ? (takich filmów będzie więcej)

edytowano October 2019 w Forum ogólne
Ktoś ma pomysł, co to wystartowało i się rozmnożyło/rozdzieliło ?


Komentarz

  • Nie znam się na ufokach, ale przy okazji polecam cotygodniowy podcast 'Exozone', który Gary z Nerdrotic i Dicktor Van Doomcock uprawiają wspólnie na zmianę na swoich kanałach.

    https://m.youtube.com/channel/UCLg6kMTL9KwZj9sIE0QE4NQ/videos
    https://m.youtube.com/channel/UCOQB6H4SuSzUN5IfciurY9g/videos
  • Ale to wygląda (dla laika takiego jak ja) jakby startowała ludzka rakieta i się człony odpalały. Tylko jakoś tak dziwnie ten drugi człon dodał prędkości, a później coś się spieprzyło ? I ta poświata jak w filmach sf kiedy statek w podprzestrzeń wchodzi. Ale tu pierdut i się zatrzymało wszystko/zwolniło. A może tak wyglądają stary rakiet nocą ? Tyle, że jakoś nie mogę na jutubie namierzyć.
  • Czacha dymi, faktycznie...
  • Pszeca wideć isz na ksiemżyc leco. Ino so troche napite i mjota jejich jak szatan.
  • Niedawno widziałam na niebie nieruchomy obiekt, który po kilku sek. zaczął się przemieszczać w prawo, w lewo, w górę i w dół. Pomyślałam, że to UFO, ziewnęłam i poszłam do domu.
  • To Elon Musk
  • To start rakiety Falcon Heavy.
    Libretto:
    1) Start i świecenie gorących gazów w gęstej atmosferze
    2) Powstanie smugi kondensacyjnej na wysokości około 10km
    3) Odłączenie obu bocznych członów około 0:50. Boczne człony zaburzają przepływ gazów atmosfery, co powoduje gwałtowne powiększenie się smugi.
    4) Boczne człony odeszły już na tyle daleko, że nie powodują zaburzeń w pobliżu drugiego stopnia rakiety 1:15
    5) Stopniowe powiększanie się smugi w miarę nabierania wysokości (i spadku ciśnienia powietrza)

    Mimo czysto ludzkiej przyczyny tych efektów, trzeba przyznać, że wygląda to niezwykle.
  • Chwała Elonu !
  • Inż
    pięknie
  • Slava elonu
    Inżu slava
  • edytowano October 2019
    .
  • Dziękuję za uznanie. Czuję się nieco onieśmielony.