Skip to content

Czuchnowski asystentem Giertycha?

edytowano March 2015 w Forum ogólne
Tak na stałe czy tylko na potrzeby tej akcji:
Kolejne informacje obnażają narrację Romana Giertycha i Wojciecha Czuchnowskiego. Z korespondencji między Łukaszem G. a Romanem Giertychem, której fragmenty opublikował portal tvp.info, wynika że klient Giertycha czuje się oszukany przez swojego pełnomocnika i doszło do ujawnienia tajemnicy śledztwa.
(..)
(Pisze 'narciarz')Kontaktował się ze mną dziennikarz (Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej” - red.), z którym się spotkałem u pana w kancelarii, wskazuje, że chce publikować informacje przekazane w trakcie spotkania u Pana w kancelarii, które miały być objęte tajemnicą adwokacką. Nie znam się na kruczkach prawnych, w mojej ocenie dziennikarz przez pana zaproszony był tak jak i pan objęty obowiązkiem zachowania poufności, tak jak wszyscy Pana współpracownicy, o czym wszyscy mnie zapewnialiście, że nic co powiem w tej kancelarii nie wyjdzie poza mury kancelarii
Źródło tej informacji plus ew Super Ekspres.
Klika uwag:
- wiara w zapewnienia Giertych i Czuchnowskiego to skrajna naiwność,
- skorzystanie z usług Giertycha, to przejaw złej woli,
- Giertych do usmażenia, bo to straszny smród,
- GazWyb wspiera antysemitę i homofoba, to też będzie miło gryllowane,
Ciekawe123, czy jak ćwierkają zaprzyjaźnione wiewiórki, wszystkie rozmowy w kancelarii są nagrywane i czy podobnie jak przy Wafel SS owe taśmy zaginom ;)

Komentarz

  • Test dla tzw. "naszych."
  • Usmażyć Giertycha i przy okazji GW byłoby iście wyborne
  • Wprowadzenie pana mecenasa Konia w stan długotrwałej rozpaczy byłoby bardzo dydaktyczne.
  • los napisal(a):
    Test dla tzw. "naszych."
    iiihaaaaa!
    "nasi" z pewnoscia dosiąda tego konia i wygraja w cuglach.
  • W Polsacie - główna wiadomość, Ł. Szumowski- gościem dnia.
    Plakaty na przystankach tramw. z Szumowskim drukowała firma współpracująca z GW.