Jeżdżąc komunikacją zbiorową w Warszawie
wspierasz Putina, jego wasali oraz ich nałożnice.
GAZPROM GERMANIA
! Ja pierdziele, jak to w ogóle brzmi!
The author has edited this post (wczoraj)
Zegar biologiczny tyka potęgując lęk Michnika
mediametropolis.plStara sprawa, ale ja dowiedziałem się o tym z wczorajszego wsieciaka (Łukasz WARZECHA).
19 grudnia 2013 roku w Urzędzie m.st. Warszawy podpisano umowę na dostawę 35 autobusów napędzanych skroplonym gazem ziemnym (LNG - Liguified Natural Gas) oraz budowę stacji do ich tankowania. Już na początku 2015 roku na ulice stolicy trafią pierwsze przegubowe autobusy gazowe, które zostaną dostarczone przez Lider Trading - partnera dystrybucyjnego spółki Gazprom Germania oraz firmy Solbus z Solca Kujawskiego.
Konsorcjum Lider Trading wygrało przetarg ogłoszony przez Urząd m.st. Warszawy, przekonując władze stołeczne o środowiskowych i ekonomicznych korzyściach wynikających z wykorzystania gazu ziemnego jako paliwa silnikowego. W ramach umowy firma Solbus dostarczy stołecznym Miejskim Zakładom Autobusowym 35 innowacyjnych autobusów przegubowych napędzanych LNG, natomiast
Gazprom Germania
zapewni paliwo oraz zainwestuje w niezbędną infrastrukturę stacji tankowania. To nie pierwsza inwestycja Gazprom Germania i polskiego producenta autobusów Solbus w rozwój transportu opartego na gazie ziemnym w Polsce. W październiku firmy wprowadziły w Olsztynie 11 autobusów miejskich napędzanych LNG – pierwszych takich pojazdów w Europie.
GAZPROM Germania GmbH
z siedzibą w Berlinie jest spółką zależną największego na świecie producenta gazu ziemnego, moskiewskiego Gazpromu. Od momentu powstania w 1990 roku GAZPROM Germania GmbH stała się międzynarodową grupą liczącą około 40 firm w ponad 20 krajach w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Działalność firmy obejmuje magazynowanie i handel gazem ziemnym, a także marketing zastosowania gazu ziemnego w transporcie. Firma zatrudnia ok. 1200 pracowników, a 200 z nich pracuje w centrali w Berlinie. Wraz z partnerami strategicznymi GAZPROM Germania GmbH pomaga zapewnić niezawodne, zrównoważone i przyjazne dla środowiska dostawy energii dla Europy.
GAZPROM GERMANIA
! Ja pierdziele, jak to w ogóle brzmi!
The author has edited this post (wczoraj)
Zegar biologiczny tyka potęgując lęk Michnika
0
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Zegar biologiczny tyka potęgując lęk Michnika
Jeżdżąc komunikacją zbiorową w Warszawie lepię się do wszechobecnego brudu, pocę się jak w saunie lub marznę jak na biegunie (patrz widzimisię kierowcy). Wdycham zapachy z pod niemytej od tygodni pachy współpasarzera obok mnie i słucham, choć nie chcę, najnowszych newsów z pod Warszawskich wsi, przekazywanych przez szajsfony. Jestem stłoczony i stłamszony. I dlatego jak dystans jest mniejszy niż 4 przystanki, a ja się nie spieszę, to daję z buta.
Ah! Zapomiałbym. Czasem widzę autobusy 222 na baterię. Ale się nie miałem jeszcze okazji zapoznać bliżej.
The author has edited this post (23 godzin(y) temu)
“It is not necessary to understand things in order to argue about them.”
“I quickly laugh at everything for fear of having to cry.”
No a teraz wyszło, że jestem również poprawna politycznie;)
Wolałem ikarusy ale skoro miasto woli mieć autobusy które nie są nawet w stanie dojechać z fabryki do zajezdni nie psując się i palą dwa razy wicej. No to jakby już tylko ich wybór. Ale dla tych na wózku jest wygodniej więc ok.
Co do "uzależnienia od dostawcy". Zawsze można zmienić układ zasilania.
Metropolis f-my Alstom było złożone w Chorzowie
Inspiro f-my Siements złożone w New Sączu
Niektóre części były produkowane w Polsce (w różnych zakładach)