Platforma ma 100 mln zł na kampanię do parlamentu. I nie zawaha się ich użyć
Łukasz MężykDo tego oczywiście dochodzą media+firmy państwowe.
Platforma Obywatelska może wydać na działania wizerunkowe przed wyborami parlamentarnymi kilkadziesiąt milionów zł. Kampania referendalna otwiera możliwości wydawania na promocję, poza limitami obejmującymi wybory parlamentarne. Dodatkowo, obecne władze PO nie mają najmniejszych powodów, żeby oszczędzać.
Następny cykl wyborczy zaczyna się dopiero w 2018 i to „najtańszymi” i finansowanymi przede wszystkim lokalnie wyborami lokalnymi. Można się spodziewać, że PO jest gotowa wpompować w kampanie reklamowe nawet ponad 50 mln zł. Kampanię, która potrwa non stop dokładnie 4 miesiące – prawdopodobnie do 18 października – rozpocznie wielka konwencja w Łodzi, Gdańsku albo Poznaniu 20 czerwca.
Według danych publikowanych przez Platformę w Biuletynie Informacji Publicznej, na koniec 2013, tzw. aktywa obrotowe PO wynosiły ponad 60 mln. zł. Mimo kosztownej, szacowanej na 17-19 mln zł kampanii prezydenckiej, Platforma może mieć na kontach znacznie więcej, pewnie nawet około 80-100 mln zł.
Autor cytatu twierdzi, że PO nie pójdzie drogą SD i nie wybierze formy przetrwalnikowej. Ale na miejscu takiego Grzegorza Schetinescu to bym się już mocno zastanowił. Po porażce nastąpiłaby zmiana przywództwa (z dużą szansą na przejęcie sterów PO przez GS), a tym samym prawo zawiadywania zebranym majątkiem.
Ale to jest wariant optymistyczny.
A realny?
Będziemy mieli bitwę pod górą Megiddo.
0
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
.
Żaden człowiek rozumujący tylko według logiki ludzkiej nie czynił cudów. Lecz na sposób Boski działa ten, kto zawierza Bogu.
Pamiętajmy, że to nie normalni ludzie, tylko wałkarze, i Wielki Wałek ich bożyszczem jest.
"Cari amici soldati, i tempi della pace sono passati."
))))
The author has edited this post (w 05.06.2015)
Gdybyśmy jeszcze dostali 5 meloników mielibyśmy dom kultury.
Żaden człowiek rozumujący tylko według logiki ludzkiej nie czynił cudów. Lecz na sposób Boski działa ten, kto zawierza Bogu.
W celu poprawy efekywności sprzedaży i lepszej komunikacji z klientem należy butelki z etykietką w barwach ciepłych stawiać z prawej, a chłodnych z lewej. Dziękuję za uwagę, 50 000 się należy. "
10 zł za przykręcenie, 90 zł
za wiedzę
, którą i gdzie przekręcić.
mieć charakter pozytywny - zachęcający, a nie negatyny - zakazujący". A że
akurat były pieniądze do wydania zlecono opracowanie nowych, lepszych grafik. Pan grafik ciężko pracował i wytworzył wzory nowej tablicy. Co więcej, w rezerwatac jakby ubyło walających się śmieci. Sukces! sukces!. Tyle, że w tym samym czasie dołożono koło szlaku koszy na smieci, i opłacano ludzi do sprzątania. Nie przeszadało to jednak twierdzić autorom pozmysłu zmiany tablic, że "inne podejście" miało znaczenie decydujące.
No więc w roku 2004 - do ankiety prowadzonej w innych celach - dołączono pytania dotyczące rozumienia piktogramów. No i okazało sie, że respondenci albo w ogóle nie próbowali interpretowac piktogramów, a jeżeli już to prawie w ogóle nie była to interpretacja zgodna z tym co miały one wyrażać....
I jakoś tak nie bardzo sądzę, by w innych dziedzinach było podobnie - np niedawno Radio Kraków wywaliło kupę kasy na zmianę logo....