Skip to content

Orendż Polska (dawniej Telekomunikacja Polska )

edytowano March 2015 w Forum ogólne
Zmienił sobie jednostronnie tetmin wystawiania faktur oraz zażądał - jak twierdzi w związku z tym - zapłaty za okres jeszcze nie świadczonych (sic!) usług - do 25 marca!
Dla tych ludzi jesteśmy bydłem nierozumnym!

Zegar biologiczny tyka potęgując lęk Michnika

Komentarz

  • Dobra znajomość klienta to podstawa biznesu.

    Ci Polacy, co po raz kolejny uwierzyli don Aldowi, maja pamięć złotych rybek i nie potrzebują własnego państwa. Trzy dni po tym, jak je stracą, zapomną, że je kiedyś mieli.
  • Na jesieni skończyła mi się umowa na neostradę, coś mi się pokićkało i byłem przekonany że kończy się ona w styczniu. W przekonaniu tym umacniał mnie fakt, że nikt z Orange nie dzwoni a przecież powinien żebym nie rozwiązał umowy przypadkiem. Składając pismo o rozwiązanie zajrzałem do umowy (żeby przepisowy czas wcześniej ją wysłać, plus dodatkowo 2 tygodnie tak na wszelki wypadek - kiedyś się już z tym spotkałem że chyba kablówka wymagała 45 dniowego okresu wypowiedzenia). No i patrzę że umowa się skończyła we wrześniu - trudno, nic wielkiego się nie stało. Po paru dniach dzwoni konsultant żeby mnie naciągnąć na przedłużenie i tak od słowa do słowa - dałem się przekonać ażeby przynajmniej bliżej przyjrzeć się ofercie. Umawiam się na oddzwonienie ale patrzę w kalendarz że zostało tylko parę dni na reakcję a konsultant mówi że zadzwoni za tydzień. Jak to, pytam się, przecież umowa wygaśnie - a nie, pan ma umowę do marca. Przecież skończyła się we wrześniu? No tak, a ponieważ pan jej nie rozwiązał to przedłużyła się automatycznie o pół roku.
    To jest dla mnie nowość - czy wszystkie tego typu firmy po zakończeniu umowy automatycznie przedłużają ją o 6 miesięcy, a nie jak niegdyś było - o miesiąc, bezterminowo, na starych warunkach?
    The author has edited this post (w 09.03.2015)
  • los
    Dobra znajomość klienta to podstawa biznesu.
    He, he, szczególnie wyczucie potrzeb klienta. Tu potrzeba została zdiagnozowana znakomicie. Kopać, kopać, lekceważyć, a sprzedaż wzrośnie ...
    JORGE>
    The author has edited this post (w 09.03.2015)
  • przemk0
    To jest dla mnie nowość - czy wszystkie tego typu firmy po zakończeniu umowy automatycznie przedłużają ją o 6 miesięcy, a nie jak niegdyś było - o miesiąc, bezterminowo, na starych warunkach?
    Nie wiem, czy wszystkie, ale konsultant z Łorendża, który przedłużał ze mną umowę, o tej klauzuli z góry uprzedził.
  • Mojej ś.p. matce dwa lata temu sprzedali internet Neo oraz jakiś pakiet usług telefonia plus coś tam. Wcale im nie przeszkodziło to sprzedać jej to samo dwa miesiące później ani na nic nie przydał się fakt że matka nigdy nie miała kompa.
    Jak się za nich zabrałem i przyprowadziłem ze sobą prawnika do salonu na Nowym Siwecie to zmiękli i zaczeli bajac że to nie oni a "firma zewnętrzna". Obsobaczyłem ich jak należy.
    Uczyłem ich manażerstwo i na każdych zajęciach nie omieszkałem zapytać "ilu ludzi oszukali w tym miesiącu". O dziwo, albo i nie, im gorzej ich traktowałem tym więcey mnie respektowali. Szmaty.....

    “It is not necessary to understand things in order to argue about them.”

    “I quickly laugh at everything for fear of having to cry.”
  • fatuswombatus
    O dziwo, albo i nie, im gorzej ich traktowałem tym więcey mnie respektowali.
    "Bagadyr! Bagadyr!"
    ;)
    The author has edited this post (w 09.03.2015)
  • Eeeeetam. Żaden bagadyr. Gdybym takim był to znalazłbym cwaniaka który nachodził moją matkę i jej sąsiadów (same starowinki) i sprałbym po pysku. A ja?
    A ja wziełem następne zlecenie w Orenżu. Bo o mne specjalnie prosili. Więc znowu będę złosliwy
    :D

    “It is not necessary to understand things in order to argue about them.”

    “I quickly laugh at everything for fear of having to cry.”
  • fatuswombatus
    Eeeeetam. Żaden bagadyr.
    Ja tylko cytowałem ulubioną lekturę zakutych Sarmatów
    :)
  • Bo też i więcej Babiniczów by się nadało. Kursy samoobrony przed złodziejami w krawatach warto organizować. Ot co!
  • extraneus
    Zmienił sobie jednostronnie tetmin wystawiania faktur oraz zażądał - jak twierdzi w związku z tym - zapłaty za okres jeszcze nie świadczonych (sic!) usług - do 25 marca!
    ?
    Ależ abonament płaci się (zawsze) z góry. Rozliczenia pozaabonamentowe (np. przekroczone minuty) z dołu, czyli po.
  • Po prostu objeli sobie f-rą okres na przyslosc, łącznie prawie 2 okresy.
    To jest kwestia 30 złotych, ale chodzi o sama zasade, o idiotyczne uzasadnienie oraz o mechanizm przerzucania kosztow (w tym wypadku jak podaja wdrozenie jakiegos nowego systemu rozliczen) na konsumenta.
    The author has edited this post (w 10.03.2015)

    Zegar biologiczny tyka potęgując lęk Michnika
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.