Nowe województwa czy.
Co prawda portal związany jest z Agorą,
ale wyliczenia raczej poprawne (nie znam się).
Autor analizuje województwa po wydzieleniu trzech nowych wg zapowiedzi PiS.
Oraz interaktywny infograf z siłą przedsiębiorstw, dochodami i liczbą mieszkańców.
BIQdata
==
Jeśli chodzi o mnie - to nowe Częstochowskie OK. To nieporozumienie ze w śląskim.
Znam również pisowskie założenia dla nowego środkowo pomorskiego -rozwój portów i rybołóstwa.
Nie wiem o co chodzi z Warszawą.
=
I bym poszedł nawet dalej:
Odzyskać fragment Ślązska, który teraz leży w Zielonej Górze, a Zielonej Górze oddać skrawek przy granicy z Niemcami, które Ślązskiem nie są i nie były... No a wtedy Kotlinie Kłodzkiej trza by nadać autonomię
ale wyliczenia raczej poprawne (nie znam się).
Autor analizuje województwa po wydzieleniu trzech nowych wg zapowiedzi PiS.
Oraz interaktywny infograf z siłą przedsiębiorstw, dochodami i liczbą mieszkańców.
BIQdata
==
Jeśli chodzi o mnie - to nowe Częstochowskie OK. To nieporozumienie ze w śląskim.
Znam również pisowskie założenia dla nowego środkowo pomorskiego -rozwój portów i rybołóstwa.
Nie wiem o co chodzi z Warszawą.
=
I bym poszedł nawet dalej:
Odzyskać fragment Ślązska, który teraz leży w Zielonej Górze, a Zielonej Górze oddać skrawek przy granicy z Niemcami, które Ślązskiem nie są i nie były... No a wtedy Kotlinie Kłodzkiej trza by nadać autonomię
Otagowano:
0
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Brak likwidacji Opolskiego (wymierające województwo, rozdzierane przez silne Śląskie i Dolnośląskie).
To tak na pierwszy rzut oka (sprawą interesowałem się jakiś czas temu, więc mogę mieć mylny ogląd )
albo współczesne, ale na podstawie jakiego kryterium?
Ja myślę, że dzisiejszy podział jest nieudanym kompromisem.
O opolskiem tak nie myślałem, ciekawe co na to... Kukiz?
a do małopolskiego dołączyć południową część śląskiego (żywiecczyznę i okolice na wschód o Bielska)