Z mapek wynika, że nie powinno być problemu z Krku via Austria się połączyć. Połączenie przez Węgry jest alternatywne. Ja rozumiem, że w tych rurkach bardziej chodzi o potencjał i realną alternatywę niż o sam przepływ.To powinno pozbawić Rosję możliwości szantażowania zamykaniem kurka i dyktowania cen. Inna rzecz, że jak się coś zbuduje to trzeba to utrzymywać, a więc ten koszt trzeba dodać do potencjalnie obniżonej ceny rosyjskiego gazu.
Według banksterów Międzymorze już prawie istnieje, ale z perspektywy astrologów musimy na nie jeszcze trochę poczekać!
Międzymorze 2033, 2048 • autor: Wojciech Jóźwiak2017-06-22 14:07:35
Międzymorze jest popularne raczej wśród młodzieży. Rządzący starcy uważają to za głupstwo. Czekajmy aż ci drudzy wymrą lub się wycofają, a młodzież nabierze lat. Międzymorze może zacząć być poważnie realizowane podczas następnego przejścia Saturna przez MC Polski, 2033, ale jeszcze lepiej wygląda 2048, wtedy Saturn przy imum coeli Polski, faza Odrodzenie, plus opozycja Urana do Plutona, faza Rewolucja.
Szturmowiec.Rzplitej napisal(a): Według banksterów Międzymorze już prawie istnieje, ale z perspektywy astrologów musimy na nie jeszcze trochę poczekać!
Międzymorze 2033, 2048 • autor: Wojciech Jóźwiak2017-06-22 14:07:35
Międzymorze jest popularne raczej wśród młodzieży. Rządzący starcy uważają to za głupstwo. Czekajmy aż ci drudzy wymrą lub się wycofają, a młodzież nabierze lat. Międzymorze może zacząć być poważnie realizowane podczas następnego przejścia Saturna przez MC Polski, 2033, ale jeszcze lepiej wygląda 2048, wtedy Saturn przy imum coeli Polski, faza Odrodzenie, plus opozycja Urana do Plutona, faza Rewolucja.
Szturmowiec.Rzplitej napisal(a): Według banksterów Międzymorze już prawie istnieje, ale z perspektywy astrologów musimy na nie jeszcze trochę poczekać!
Międzymorze 2033, 2048 • autor: Wojciech Jóźwiak2017-06-22 14:07:35
Międzymorze jest popularne raczej wśród młodzieży. Rządzący starcy uważają to za głupstwo. Czekajmy aż ci drudzy wymrą lub się wycofają, a młodzież nabierze lat. Międzymorze może zacząć być poważnie realizowane podczas następnego przejścia Saturna przez MC Polski, 2033, ale jeszcze lepiej wygląda 2048, wtedy Saturn przy imum coeli Polski, faza Odrodzenie, plus opozycja Urana do Plutona, faza Rewolucja.
Michelin Polska S.A. likwiduje zakład opon ciężarowych w Olsztynie, gdzie pracuje 500 osób. Ten segment największego zakładu produkcyjnego w regionie zostanie przeniesiony do Rumunii - informuje lokalny serwis olsztyn.com.pl. Nie oznacza to jednak całkowitej likwidacji fabryki.
Michelin rozpoczęło likwidację zakładu opon ciężarowych, a produkcję przeniesie do Rumunii. Powodem mają być wysokie koszty produkcji. Zakład opon ciężarowych ma przestać działać do końca roku.
Fabryka nie zostanie jednak całkowicie zamknięta. W Olsztynie pozostanie kilka innych wydziałów: Zakład Opon Osobowych i Dostawczych, Zakład Opon Rolniczych, Zakład Półproduktów, Zakład Form, Zakład Kordów oraz Grupa Serwisów.
Koncern zakłada, że część pracowników zostanie zwolnionych, inni mogą trafić do pozostałych zakładów, głównie do Zakładu Opon Osobowych i Dostawczych. Natomiast starsi pracownicy mają otrzymać pakiety socjalne.
Komentarz
Ja rozumiem, że w tych rurkach bardziej chodzi o potencjał i realną alternatywę niż o sam przepływ.To powinno pozbawić Rosję możliwości szantażowania zamykaniem kurka i dyktowania cen. Inna rzecz, że jak się coś zbuduje to trzeba to utrzymywać, a więc ten koszt trzeba dodać do potencjalnie obniżonej ceny rosyjskiego gazu.
I Trzech Króli! (Mędrców, znaczy się)
miało być ich sześciu, tak mówił ktoś spośród 460
*podwójnie to byłoby dwunastu ale Rysio ma kłopoty z rachunkami.
Michelin Polska S.A. likwiduje zakład opon ciężarowych w Olsztynie, gdzie pracuje 500 osób. Ten segment największego zakładu produkcyjnego w regionie zostanie przeniesiony do Rumunii - informuje lokalny serwis olsztyn.com.pl. Nie oznacza to jednak całkowitej likwidacji fabryki.
Michelin rozpoczęło likwidację zakładu opon ciężarowych, a produkcję przeniesie do Rumunii. Powodem mają być wysokie koszty produkcji. Zakład opon ciężarowych ma przestać działać do końca roku.
Fabryka nie zostanie jednak całkowicie zamknięta. W Olsztynie pozostanie kilka innych wydziałów: Zakład Opon Osobowych i Dostawczych, Zakład Opon Rolniczych, Zakład Półproduktów, Zakład Form, Zakład Kordów oraz Grupa Serwisów.
Koncern zakłada, że część pracowników zostanie zwolnionych, inni mogą trafić do pozostałych zakładów, głównie do Zakładu Opon Osobowych i Dostawczych. Natomiast starsi pracownicy mają otrzymać pakiety socjalne.
Trzy razy mogliśmy przeczytać, że fabryka nie zostanie jednak całkowicie zamknięta. Zdołałem zrozumieć.