Skip to content

Zagadka

2»

Komentarz

  • Nie ma takiej rury na świecie, której nie można odetkać.
  • Ostatnio jestem zainteresowana hydrauliką, bo kapała mi woda z pieca gazowego. Przyjechał dziś serwisant, wymienił jakąś rozszczelnioną część, zainkasował 480 zł i powiedział, że jest ok. Zobaczyłam, że faktycznie nic nie kapie, jest ok. Krótko się cieszyłam, bo po godzinie zajrzałam tam znów i zobaczyłam, że dalej kapie. Rynce opadajo, bo jutro święto, szpec przyjedzie dopiero w czwartek :-(((((((
  • Mania napisal(a):
    Ostatnio jestem zainteresowana hydrauliką, bo kapała mi woda z pieca gazowego. Przyjechał dziś serwisant, wymienił jakąś rozszczelnioną część, zainkasował 480 zł i powiedział, że jest ok. Zobaczyłam, że faktycznie nic nie kapie, jest ok. Krótko się cieszyłam, bo po godzinie zajrzałam tam znów i zobaczyłam, że dalej kapie. Rynce opadajo, bo jutro święto, szpec przyjedzie dopiero w czwartek :-(((((((
    No i kto mi powie, że ogrzewanie gazowe jest tańsze od elektrycznego? Kolezanka już jedną naprawą zużyła 30% mojego rocznego budżetu na ogrzewanie elektryczne 90m2 w starej kamienicy bez izolacji.
  • @Mania: Kuleżanka szczeli jakie fotkie, co kapie i gdzie... może się da coś zdalnie podpowiedzieć...
    480,- za niewielkie usługie to rozbój w biały dzień, jeszcze trochę a wymiana uszczelki będzie w cenie pieca...
  • Okutwazbolała i ujzmalinowymnosem!
    Za 480 to powinien w tepędy wracać i naprawiać.
  • marniok napisal(a):
    Okutwazbolała i ujzmalinowymnosem!
    Za 480 to powinien w tepędy wracać i naprawiać.
    +1 w ramach reklamacji jak psu buda
  • Jeżeli serwisant mający jednoosobowa firmę (najtańszy wariant, coraz mniej takich firm) ma jeździć samochodem w kredycie a nie komunikacja miejska, płacić najniższy ZUS, księgowość, to z tych czterech stów po odliczeniu materiałów, kosztów i podatków zostanie mu na rękę jakie trzy tysiące miesięcznie, srednio. Żadne kokosy.
  • edytowano October 2017
    krzychol66 napisal(a):