"Ubogacanie kulturowe" Polaków, jako zaplanowana i sukcesywnie realizowana operacja
Czy ktoś z koleżeństwa zastanawiał się, dlaczego w Glovo ( to ci co jeżdżą z dostawami fast foodów) albo w Uberze zatrudnia się prawie samych obcokrajowców pochodzących z dosyć egzotycznych krajów ?
Ktoś ich musi ściągać, dać zezwolenie na pracę, zakwaterowanie. Ale sam pomysł - otwieramy firmę i zatrudniamy tylko kolorowych jest wg mnie z biznesowego punktu widzenia dosyć kontrowersyjny. No chyba, że ktoś wykłada kasę na cel ideologiczny a nie ekonomiczny.
Ktoś ich musi ściągać, dać zezwolenie na pracę, zakwaterowanie. Ale sam pomysł - otwieramy firmę i zatrudniamy tylko kolorowych jest wg mnie z biznesowego punktu widzenia dosyć kontrowersyjny. No chyba, że ktoś wykłada kasę na cel ideologiczny a nie ekonomiczny.
Otagowano:
0
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Języka i tak się nie nauczą więc niespecjalnie do czego nnego się nie nadają.
A gdyby podnieść wynagrodzenia, to nie byłoby na takie uslugi klientòw.
Ot i cala tajemnica.
https://www.businessinsider.com/uber-still-losing-a-lot-of-money-latest-earnings-show-2021-8?IR=T
ekonomia nauką o emocjach?
Natomiast sam Uber skoncentrował się na miejskim transporcie powietrznym. To są bardzo zaawansowane projekty. W końcu może zerwiemy z archaizmem kółek na asfalcie. Ile wieków można ?
A jakie koszty ma np. Bolt. Obsługa informatyczna z centrum w Katowicach ? To nie są jakiejś gigantyczne kwoty. Ten interes ma sens. To jest przyszłość, bo skończy się tak, że będziemy bezobsługowo latali, takimi ogólnie odstępnymi taksówkami. Nie mogę się doczekać.
Nie mówiąc już o transporcie na dłuższe odległości, ile mam się jeszcze mordować w samochodach, wolnych samolotach z wielogodzinnym sterczeniem na lotnisku ? Ale tu jakoś przełomu nie widać ...
Ciekawe czy jakichś matematyków nie można by tu zatrudnić do policzenia ile taksówek ma być? To się powinno dać jakoś wymodelować.
Czy w innych państwach/miastach również jest taki problem jak w Warszawie? W czasach przed Uberem taksówek w Warszawie było za mało, chyba, ludzie się złościli że czekają długo, natomiast taksówkarze uważali że jest ich za dużo bo zarabiają za mało.