Skip to content

If you are so smart, why aren't you rich?

13»

Komentarz

• Mania
    "coś wie, bo jest pilotem awionettki" .............
    Nie chwaląc się, powiem nieskromnie, że jestem dobrym kierowcą, ale ...
    Nie wiem, gdzie jest świeca w moim aucie, ale....
    Świetnie skręcam w prawo!
    :)
  • A to nie masz elektrycznych zarowek?

Ci Polacy, co po raz kolejny uwierzyli don Aldowi, maja pamięć złotych rybek i nie potrzebują własnego państwa. Trzy dni po tym, jak je stracą, zapomną, że je kiedyś mieli.
  • Maniu, a propos celnego porownania do kierowcy, poziom absurdu na fr potrafi przekroczyc granice monty pythona. Padl tam podobny argument, warto odszukac i przeczzytac ten watek. Wisniewski okazal sie autorytetem, bo pilotowal jakies samolociki, za to, Protasiuk spowodowal katastrofe, bo nie mial uprawnien na te maszyny. Kiedy ktos cierpliwie tlumaczy, ze wygasniecie uprawnien nie powoduje wygasniecia umiejetnosci, ktore byly na znakomite, lepsze od pilotow cywilnych i wykazane w praktyce, to zaraz belkot i oburzenie, ze to polskie "jakos to bedzie" ktore spowodowalo katastrofe itd. Itp. Postawmy wisniewskiego przy Protasiuku, porownajmy umiejetnosci pilotazu, czas spedzony w powietrzu, wyszkolenie itd. Zal dupsko sciska.no ale tKie autorytety mamy w narodzie.

Przypomina mi sie, jak tuz po katastrofie, na bloku w Olkuszu, gdzie mieszkaja rodzice, panstwo Protasiukowie, ktos namalowal sprayem napis. Morderca czy jakos tak, nie moge juz znalezc zrodla. Przypadek czy "znawcy lotnictwa"?
  • marek
    Przypadek czy "znawcy lotnictwa"?
    Płk. Przypadek.
  • trochę w temacie
    reklama Das Auto, czyli samochodu dla plebsu:
    "Niektóre rzeczy lepiej zostawić ekspertom."
    Jeszcze dwie:
    http://adsoftheworld.com/sites/default/files/styles/media/public/vw_brake.jpg
    http://adsoftheworld.com/sites/default/files/styles/media/public/vw_clutch.jpg
  • Stań twarzą w twarz kolego M albo zamilknij.