Skip to content

Prośba o modlitwę za Panią Misiową

Proszę was o modlitwę za panią Misiową - za zdrowie, pogodę ducha, i dzielność.
Nasze dzieci są jeszcze małe.
Bądź wola Twoja jak i w niebie tak i na ziemi.
Tak mówię, a proszę go o łaskę zdrowia, o to aby swoją wolę zmienił. Aby nas nie opuszczał. Aby nmie karał mojej rodziny za moje przechy.
Chleba powszedniego daj nam dzisiaj.
Pozwól nam się utrzymać - w kaźdej wersji przyszłości czekają nas dodatkowe wydatki. Ja pracuję jako specjaliszta po 10 godzin za pensję zbliżóną do najniższej krajowej, żona jest nauczycielką - która będzie musiała tak czy inaczej pójść do szpitala i na zwolnienie lekarskie. W tej chwili nie mamy pieniędzy do pierwszego.
Nie wódź nas na pokuszenie.
Proszę.
Boże nie opuszczaj nas.
«1

Komentarz

  • +++

    Ci Polacy, co po raz kolejny uwierzyli don Aldowi, maja pamięć złotych rybek i nie potrzebują własnego państwa. Trzy dni po tym, jak je stracą, zapomną, że je kiedyś mieli.
  • +++

    *
    "Podstawą tronu Bożego są sprawiedliwość i prawo; przed Nim kroczą łaska i wierność."
    Księga Psalmów 89:15 / Biblia Tysiąclecia

    *
    "Podstawą tronu Bożego są sprawiedliwość i prawo; przed Nim kroczą łaska i wierność."
    Księga Psalmów 89:15 / Biblia Tysiąclecia

  • misiek.z.sokolowki
    Aby nmie karał mojej rodziny za moje przechy.
    Nawet tak nie myśl.
    A i Tobie odpuścił w sakramencie pojednania. Tych grzechów wypowiedzianych już nie ma. Nie ma.
    Nie daj się zwodzić pokusie zwątpienia. Złemu o to chodzi. Choroba to nie wyrok.
    Za całą rodzinę różaniec.
    +

    *
    "Podstawą tronu Bożego są sprawiedliwość i prawo; przed Nim kroczą łaska i wierność."
    Księga Psalmów 89:15 / Biblia Tysiąclecia

    *
    "Podstawą tronu Bożego są sprawiedliwość i prawo; przed Nim kroczą łaska i wierność."
    Księga Psalmów 89:15 / Biblia Tysiąclecia

  • AnnaE
    misiek.z.sokolowki
    :
    Aby nmie karał mojej rodziny za moje przechy.
    Nawet tak nie myśl.