Skip to content

Bezczelne są i zuchwałe

2»

Komentarz

• Może popija krechę dla wzmocnienia doznań.
    Winem?

• Ekhm, nie zajrzałem do linka, nie znam się, zarobiony jestem.
  • a powsciagliwości w ocenach to może się Koleżeństwo ode mnie uczyć)

uczyć? chyba jedynie traktując jako negatywny przykład - przestrogę, czego unikać

Jasne a "cwele" i "gnidy" to określenia wyważone i pochodzące ze słownika arbitrów savoir vivre najwyższej klasy. Proszę sobie nie kpić z przyzwoitości i zdrowego rozsądku.
    proszę mi nie imputować słów, których nie powiedziałam / nie napisałam
    @rozum: celnie
    Przeca piszę o tych którzy uzywali i to obficie. Proponuję aby się Koleżanka nimi zajęła równie krytycznie jak mną, a najlepiej skończ,my to w tym wątku. Powaznie rozważam utworzenie w Hydeparku takiego pod nazwą "Cwele, gnidy, renegaci i inni nienasi koledzy". Tam można zaparkowac ten spór.

• Administrację denerwują uwagi osobiste. Poproszę wszystkich o danie se siana.
  • albo "butelkę alkoholu przed snem".
    ciężko się czyta taki wątek...
  • No nie, wkur - rzyłam się. Panie Rafale, przestań wreszcie pouczać!
    Wybacz Administracjo. Jak wiesz, zwyczajowo nie ubliżam żadnym osobnikom. Ale nie mogiem...no, nie mogiem. Uczulenie na ćmy fruwające nad łąką.
  • edytowano September 2015
    Od uwag osobistych Koleżanko Zazulo mogę się powstrzymać, ale od tego co Koleżanka nazywa pouczaniem nie. Zresztą owo pouczanie to jest ulubiona rozrywka na tym forum i jedna z przyczyn dla których je odwiedzam.Nie ma najmniejszego powodu, abynm tu miał ograniczone prawa w stosunku do zasiedziałych. Lubię wkurzać mentorów. Taki już mam paskudny charakter. Potrzebne też sprostowanie: ja nie pouczam tylko komentuję. Wyrażanie własnego zdania, jakkolwiek by ono nie było irytujące dla odbiorcy i budzące jego sprzeciw, nie jest pouczaniem.