Skip to content

Irański generał Kasem Sulejmani został zabity

2

Komentarz

  • A ja myślę, że wojny nie będzie. Trump jest na to za mądry.
  • No ale nie tylko on decyduje. Władze Iranu też coś tam mogą. Być może jednak tak naprawdę to ubicie tego generała wojnie zapobiega a nie ją wywołuje. Jeśli prawdą jest że montował tam w Iraku wojskowy zamach stanu to zapobiega.
  • O ile ten generał tam był, bo podobnież zidentyfikowany został po pierścionku.
  • DNA też pobrali ale wyniku jeszcze nie ma.
  • edytowano January 2020
    Czy Iran może zrobić cokolwiek USA?
  • edytowano January 2020
    No pewnie że może. Moze mordować Amerykanów i podburzac szyitow co zresztą robi intensywnie i za co generał został.odstrzelony.
  • A coś co przekroczy napięcie z czasów zimnej wojny? Nie znam się na militariach ponad poziom szczelania z kałacha, ale z poziomu laika wygląda mi to tak, że decyzja o wojnie należy wyłącznie do USA.
  • Kuba_ napisal(a):
    Czy Iran może zrobić cokolwiek USA?
    Kolonii nie naruszy ale w Metropolii mają pełne gacie. Dwie, trzy atomówki i Metropolii nie ma.
  • W sensie ze wszystkie iglo zniszczą?
  • właśnie doczytałem, że zlikwidowano Irańczyka w Iraku
    (w jakim celu się wałęsał po usańskim prawie-stanie?)
  • Wszak gdy wstąpił w progi moje, włos mu z głowy spaść nie może.
  • los napisal(a):
    Wszak gdy wstąpił w progi moje, włos mu z głowy spaść nie może.
    No nie wiem czy ta zasada rozciąga się na wojskowych wrogich mocarstw przy mokrej robocie.
  • Ale dalej stoi:

    „Mocium panie, z nami zgoda".
  • los napisal(a):
    Kuba_ napisal(a):
    Czy Iran może zrobić cokolwiek USA?
    Kolonii nie naruszy ale w Metropolii mają pełne gacie. Dwie, trzy atomówki i Metropolii nie ma.
    Ojtam, ojtam - naprawdę tego się obawiają?!
  • Szturmowiec.Rzplitej napisal(a):
    los napisal(a):
    Wszak gdy wstąpił w progi moje, włos mu z głowy spaść nie może.