Skip to content

Należy mu się to

2

Komentarz

  • los napisal(a):
    Nie wiem jak ty, ja na nikogo nie głosuję. Ja głosuję przeciw.
    Jeszcze lepiej.
  • Szybko poszło. Masz temperaturę?
  • qiz napisal(a):
    Szybko poszło. Masz temperaturę?
    Właściwie to pierdolisz takie głupoty, że jedynie co mi do głowy przychodzi to obrażanie ciebie i szydera. A tego robić nie zmierzam, więc zostań w pokoju bracie, bo partnerem do dyskusji nie jesteś.
  • loslos
    edytowano April 2020
    Widzisz Jorge, ja tam mam różne cechy, jedną z nich jest ta, że jestem inżynierem (mimo lat pracy w bankowości), podziwiam tych najlepszych z mojej profesji i oburzam się, kiedy ktoś chce ich skrzywdzić lub poniżyć. To normalne, człowiek ma wiele lojalności, np. Polak powinien protestować, jeśli poniżana jest Polska. Przypadkiem albo nieprzypadkiem tak się złożyło, że ci przeze mnie podziwiani pracowali w zespole d/s Katastrofy Smoleńskiej i zostali poniżeni przez Jarosława Kaczyńskiego. Wpłynęło to na mój stosunek do tego pana.
  • JORGE napisal(a):
    qiz napisal(a):
    Szybko poszło. Masz temperaturę?
    Właściwie to pierdolisz takie głupoty, że jedynie co mi do głowy przychodzi to obrażanie ciebie i szydera. A tego robić nie zmierzam, więc zostań w pokoju bracie, bo partnerem do dyskusji nie jesteś.
    Już od jakiegoś czasu to robiłeś, więc ... chyba jednak temperatura.
  • edytowano April 2020
    qiz napisal(a):
    JORGE napisal(a):
    qiz napisal(a):
    Szybko poszło. Masz temperaturę?
    Właściwie to pierdolisz takie głupoty, że jedynie co mi do głowy przychodzi to obrażanie ciebie i szydera. A tego robić nie zmierzam, więc zostań w pokoju bracie, bo partnerem do dyskusji nie jesteś.
    Już od jakiegoś czasu to robiłeś, więc ... chyba jednak temperatura.

    Trochę tak i przepraszam, Więcej nie zamierzam, bo ciebie lubię. Ale w tym temacie nie zgodzimy się nigdy, więc odpuszczam.
  • los napisal(a):