Papież napisał do Putina Papież Franciszek zaapelował w liście do prezydenta Rosji Władimira Putina na rozpoczynający się w czwartek szczyt G20 o znalezienie pokojowego rozwiązania sytuacji w Syrii - poinformowała Stolica Apostolska. Według Franciszka rozwiązanie siłowe byłoby daremne. http://niezalezna.pl/45629-papiez-napisal-do-putina "- Przyszedł czas, by powiedzieć Polakom, że muszą się wyrzec swojej polskości" Janusz Palikot, konwersatorium "Dialog i Przyszłość", 10 lutego 2012, Warszawa
Juz Karel Czapek dawno temu wiedzial, ze najlatwiej osiagnac pokoj przez przylaczenie sie do masakrowania ofiary. Bic napastnika nie nalezy, bo zwykle jest on silniejszy, wiec bedzie sie dluzej bronil. Ci Polacy, co po raz kolejny uwierzyli don Aldowi, maja pamięć złotych rybek i nie potrzebują własnego państwa. Trzy dni po tym, jak je stracą, zapomną, że je kiedyś mieli.
@rebel002. Nie znam się na rozpylaniu gazów, myślę, że metody dostosowuje się do warunków; inaczej postępuje się w zamkniętej przestrzeni ( w pociągu) a inaczej na obszarze kilku hektarów. Tu trochę w tomacie: http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Wywiad-Francji-obwinia-rezim-syryjski-o-uzycie-broni-chemicznej,wid,15949217,wiadomosc.html?ticaid=11140e I ostrzeżenie: Proszę czytać wpisy ze zrozumieniem i nie imputować kłamstw , tam gdzie ich nie ma; państwo rządzone przez krwawego satrapę można nazwać obozem koncentracyjnym, gułagiem itp, jak komu przyjdzie na myśl. Konto dedona zostało skasowane. Na forum nawiązującym do niegdysiejszego forum Frondy nie ma miejsca na wyzwiska. Żaden człowiek rozumujący tylko według logiki ludzkiej nie czynił cudów. Lecz na sposób Boski działa ten, kto zawierza Bogu.
Ja też się nie znam, ale podaję w atpliwość pewność Twojego źródła, że powstańcy nie mogli tego zrobić z przyczyn technicznych. Wydaje mi się, że mogli. Jeżli facet kłamie (tak mi się wydaje) na samym wstępie , to nie warto dalej tego czytać.
Mania @rebel002 [...] I ostrzeżenie: Proszę czytać wpisy ze zrozumieniem