Skip to content

Ekstrakt - Smoleńsk 2010

edytowano March 2015 w Smoleńsk 2010
1. Samolot był naprowadzany kilkadziesiąt metrów w bok od pasa przez kontrolę lotów, co było robione przez nich świadomie, bo posiadali stosowne radary.
2. Podczas konferencji Mechanika w Lotnictwie obywającej się w Kazimierzu Dolnym zespół z Politechniki Łódzkiej, w obecności pana Laska, zaprezentował obliczenia jednoznacznie wskazujące, że to skrzydło przecina brzozę, samo ulegając pewnym uszkodzeniom, ale nie powodują one krytycznego zniszczenia płata.
3. Opublikowane jako oficjalne dane zapisu z 'czarnych skrzynek' stoją w rażącej sprzeczności z fizyką lotu tak ciężkiego samolotu, kwestia przyspieszeń liniowych i kątowych. Tak ciężka maszyna prawie nie ma możliwości osiągnąć tych parametrów.

Komentarz

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.