Skip to content

Postępy postępu

1131416181970

Komentarz

• uhrr napisal(a):
    przypomnial mi sie przy tej okazji jeden z wykładow TED pt "Pedophilia is a natural sexula orientation"
    Serio był taki TED?
  • To logiczna konsekwencja, jeżeli homoseksualizm jest normalną orientacją to i pedofilia nią jest
  • Ale że to na TEDzie przeszło w takiej formie. Czy ktoś mógłby podać linkę?
  • edytowano September 2020
    Nie znam się na TEDzie, ale tutaj proszę the Atlantic piszący o tym, że z punktu widzenia biologii pedofilia to taka sama „orientacja” jak homo:

https://www.theatlantic.com/health/archive/2013/08/what-can-be-done-about-pedophilia/279024/
    .
    Tomek napisal(a):
    Ale że to na TEDzie przeszło w takiej formie. Czy ktoś mógłby podać linkę?
    Nie wiem czy taki byl tytul, ale o tym jt ten "wyklad", w sumie dziwny bo kim jeets opowiadacz, ktos najwyrazniej wystawil to dziewczę do wyrecytowania tego co wyrecytowala. W jakim celu?
  • Kto to napisał kiedyś, na jednym z forumków, bo nie pomnę, ale treść zapamiętałem: pedofilia służy tylko do rozwalenia Kościoła Katolickiego. Jak już się go rozwali, zostanie "naturalną orientacją" jak homosizm, queery, transe, i reszta alfabetu.
  • TecumSeh napisal(a):
    pedofilia służy tylko do rozwalenia Kościoła Katolickiego.
    Niestety, w trakcie rozwalania wychodzi coraz bardziej, że większość tych niby "pedofilów" to zwyczajni homoseksualiści, którzy wcale nie dobierają się do niedojrzałych płciowo dzieci jak kliniczny pedofil, ale do młodych chłopców albo wręcz kleryków. No i zonk. Trzeba teraz dokonywać dziwnych manipulacji, nazywać pedofilią seks z 13-latkiem albo nawet 16-latkiem. I za żadne skarby nie wspominać, że Kościół od wewnątrz rozkłada mafia homoseksualistów. Ciekawe było jak Dehnel zjechał drugi film Sekielskich za Terlika, który mówił o lawendowej mafii. I nagle filmy Sekielskich jakby stały się mniej koszer.