Elektromobilność - da sie
nie moge znaleźć wątka o EM, to zkładam nowy
dasie
moi Szwajcarzy donoszą, że w Rosji sie da, powstał prototyp auta wzakłądach produkujących dotychczas Kałąsznikowy
piszą też BBCC
Russian manufacturing firm Kalashnikov has wheeled out a retro-looking electric car it says will give Elon Musk's Tesla a run for its money.
The firm behind the famous AK-47 assault rifle presented the eggshell-blue prototype vehicle, the CV-1, at an event near the capital, Moscow.
It said the CV-1, inspired by a Soviet hatchback created in the 1970s, was a revolutionary cutting-edge "supercar".
Kalashnikov was earlier ridiculed over its new combat robot "little Igor".
The company said in a statement on Thursday that the CV-1 car featured a number of "complex systems" with technology that would "let us stand in the ranks of global electric car producers such as Tesla".
It added that, when fully developed, the car would have a top speed several times higher than current electric vehicles produced by its firm and would be able to travel 220 miles (350 km) on a single charge.
dasie
moi Szwajcarzy donoszą, że w Rosji sie da, powstał prototyp auta wzakłądach produkujących dotychczas Kałąsznikowy
piszą też BBCC
Russian manufacturing firm Kalashnikov has wheeled out a retro-looking electric car it says will give Elon Musk's Tesla a run for its money.
The firm behind the famous AK-47 assault rifle presented the eggshell-blue prototype vehicle, the CV-1, at an event near the capital, Moscow.
It said the CV-1, inspired by a Soviet hatchback created in the 1970s, was a revolutionary cutting-edge "supercar".
Kalashnikov was earlier ridiculed over its new combat robot "little Igor".
The company said in a statement on Thursday that the CV-1 car featured a number of "complex systems" with technology that would "let us stand in the ranks of global electric car producers such as Tesla".
It added that, when fully developed, the car would have a top speed several times higher than current electric vehicles produced by its firm and would be able to travel 220 miles (350 km) on a single charge.
0
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, dla jednostek samorządowych mających powyżej 50 tysięcy mieszkańców wprowadzone zostały nowe zadania i obowiązki.
Już w tym roku gminy zobowiązane są do podjęcia określonych działań sprawozdawczych i analiz strategicznych
W 2018 r. gminy podlegające pod ustawę mają następujące obowiązki:
22.05
obowiązek przekazania ministrowi właściwemu do spraw energii informacji o liczbie i udziale procentowym pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w użytkowanej flocie pojazdów, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego przekazanie tej informacji. Podmioty obowiązane do jej przekazania, po raz pierwszy przekazują ją ministrowi właściwemu do spraw energii w terminie 3 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy.
31.12
obowiązek sporządzenia analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem autobusów zeroemisyjnych, zgodnie z zapisami ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych i przekazania jej, niezwłocznie po opracowaniu, ministrowi właściwemu do spraw energii, ministrowi właściwemu do spraw gospodarki i ministrowi właściwemu do spraw środowiska.
Styczeń 2019
potrzeba zaktualizowania w okresie roku od wejścia w życie ustawy dokumentów takich jak:
Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego,
Plan transportowy,
jeżeli wyniki analizy kosztów i korzyści, o której mowa w art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, sporządzonej przez gminę, wskazują na zasadność wykorzystania w publicznym transporcie zbiorowym autobusów zeroemisyjnych.
Jaworzno podpisało umowę z min. infrastruktury i Narodowym Centrum Badań i Rozwoju na powstanie specjalnej strefy do testów jazdy prototypów autonomicznych pojazdów transportu publicznego. Innowacyjne autobusy będą opracowane w ramach programu „Bezemisyjny Transport Publiczny”. Jazda autonomiczna prototypów autobusów testowana będzie na terenie zajezdni Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Jaworznie oraz na specjalnie przygotowanym obszarze testowym. Miasto już wcześniej podpisało umowę na skanowanie miasta w celu stworzenia specjalnej mapy.
znalazłem na szybko tylko samochwalny tekst z listopada 2017
Edit.
https://www.transport-publiczny.pl/mobile/jaworzno-w-40-proc-oparte-na-elektrobusach-od-solarisa-57044.html
Tutaj parametry elektrobusa który u nas jeździ, chyba trzydrzwiowych jest 3, a dwudrzwiowych 6 sztuk.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Solaris_Urbino_18_electric
Po sąsiedzku, w Sosnowcu mają napęd mieszany hybrydowy.
Tylko podziemne trolejbusy dieslowskie ocalą świat!
http://www.wri.org/blog/2018/04/how-did-shenzhen-china-build-world-s-largest-electric-bus-fleet
Warzecha wuj
Obala mit założycielski wielkiego skoku i drugiej Gdyni
Czyli elektromobilnosci
chodzi o dobry nastrój
--------------------------------------------
Oto, co stworzył Elon Musk:
https://carbuzz.com/cars/tesla/roadster
Eto szto wykombinował ruski musk:
---------------------------------------------------------------------------- Powinno.
Kałasznikowcy wyjechali prototypem CV-1 na próbną jazdę
Skrzyżowanie. Stoją samochody. CV-1 pierwszy. Światła zmieniają się na zielone. CV-1 próbuje ruszyć, dym idzie spod maski, smród palonej izolacji, ale nic - stoi. W końcu inni kierowcy zaczynają trąbić, ktoś rzucił "... twoju mać", jakieś ruskie karki wysiadają z bejsbolem, a kierowca CV-1 przerażony krzyczy przez okno:
- Co ja winien, że najechałem akurat na gumę do żucia?!
👣
🐾
🐾
👣
🐾
🐾
Biedny naród
Nowym hasłem zamiast "wystarczy nie kraść" mogłoby być "wystarczy nie kraść i nie przeszkadzać". Ale obawiam sie, że to jednak za mało.
- Pierwszy seryjny, kompaktowy, elektryczny samochód firmowany przez ElectroMobility Poland ma być wyprodukowany w 2023 roku
-Elektryczne auto dostawcze E-VN1 stworzone przez Elimen Group miało trafić do sprzedaży z końcem 2019 roku
-FSE, czyli Fabryka Samochodów Elektrycznych wyposaża wybrane modele Fiata w polskie komponenty elektryczne. Auto na bazie Fiata Doblo ma być seryjnie produkowane już w 2020 roku
https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/samochody-elektryczne-w-polsce-europa-nas-wyprzedza/nn02bem
https://www.businessinsider.com/hydrogen-fuel-cell-cars-teslas-biggest-threat-2019-12?IR=T
szanse na wyciągnięcie pieniędzy są na wyciągnięcie ręki
https://electromobilitypoland.pl/ladowanie/powstal-billboard-zamieniajacy-miejski-halas-w-energie-do-ladowania-pojazdu-elektrycznego/
lekcje fizyki w podstawówce i podstawy wiedzy o entropji pokazują, że gościu ma resztę ludzkości za jeleni
Jak zapowiedział P. Zaremba, budowa fabryki potrwa 2-3 lata. "Równolegle nasi dostawcy będą produkować maszyny po to, żeby za 2,5-3 lata przyjechały one do fabryki i żebyśmy mogli uruchomić próbną produkcję" - wskazał. Wyjaśnił, że jest to konieczne, by wyeliminować ewentualne błędy konstrukcyjne, zanim samochody trafią do klienta. "Próbna produkcja miałaby ruszyć siedem miesięcy przed docelową" - stwierdził.
Na pytanie PAP, gdzie powstanie nowy zakład, prezes EMP powiedział, że na liście jest 17 lokalizacji. "W najbliższym czasie określimy 3-4 lokalizacje, które trafią na tzw. krótką listę" - zapowiedział Zaremba.
https://electromobilitypoland.pl/article/644