los napisal(a): Każdą ilość. W epoce nadprodukcji nie produkcja jest problemem. Problemem jest by sprzedać. I zarobić..
miałem studio, fotograficzne, ale miało w zamyśle być również galerią i sklepikiem dizajnerskich bibelotów (m.in. -> icoalyou)
zafascynowany np. byłem modnymi wtedy betonowymi lampami i doniczkami, chciałem takie spróbować zrobić dzięki pomocy chłopakowi z zakładu sztuki kościelnej, który (zakład) "bawi się" w betonie od 120 lat
a on na to: łatwizna! pryszcz! tylko JAK chcesz znaleźć/ dotrzeć do klienta? jaki tego koszt? jaka skala, by się opłacało...?
pytań więcej niż królików i mojej silnej woli na to!
No ale podobnie zaorano np.chociażby produkcję elektroniki użytkowej i tekstyliów w Europie i USA i przeniesiono do Chin, istnieją pewne procesy globalne, niekoniecznie pozytywne.
Pani_Łyżeczka napisal(a): Jaka piękna tragedia jaka piekna tragedia - jak paczam na to mam ochotę zegarek Jung@ns nabyć albo Junker$a albo Nom0sa niestety automatyczny ....
Jakieś takie asocjacje mam:]
Maxa bila polecam, nomosy fajne, ale ciagle mi uciekaja cenowo
za tydzień, we wtorek 29. lipca 2020 o godz. 14. firma ElectroMobility Poland ogłosi nazwę i zaprezentuje swój samochód
Produkcja polskiego samochodu elektrycznego ma się rozpocząć w 2023 roku. Za design prototypów odpowiadają projektanci włoskiej pracowni stylistycznej Torino Design ... Konsultantem jest Tadeusz Jelec, jeden z najbardziej uznanych projektantów aut, który przez wiele lat pracował dla Jaguara. Spółka EMP, która koordynuje całe przedsięwzięcie budowy polskiego elektryka, współpracuje również z integratorem technicznym - firmą EDAG Engineering.
Spółka ElectroMobility Poland powstała w 2016 roku. Jest kontrolowana przez PGE, Energę, Eneę oraz Tauron. Każdy z udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Premiera jest zwieńczeniem niezwykle ważnego etapu prac nad projektem. Jego celem jest wykreowanie nowej polskiej marki samochodów elektrycznych i rozpoczęcie ich masowej produkcji
romeck napisal(a): za tydzień, we wtorek 29. lipca 2020 o godz. 14. firma ElectroMobility Poland ogłosi nazwę i zaprezentuje swój samochód
Produkcja polskiego samochodu elektrycznego ma się rozpocząć w 2023 roku. Za design prototypów odpowiadają projektanci włoskiej pracowni stylistycznej Torino Design ... Konsultantem jest Tadeusz Jelec, jeden z najbardziej uznanych projektantów aut, który przez wiele lat pracował dla Jaguara. Spółka EMP, która koordynuje całe przedsięwzięcie budowy polskiego elektryka, współpracuje również z integratorem technicznym - firmą EDAG Engineering.
Spółka ElectroMobility Poland powstała w 2016 roku. Jest kontrolowana przez PGE, Energę, Eneę oraz Tauron. Każdy z udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Obrazek został zmniejszony aby pasował do strony. Kliknij aby powiększyć.
Premiera jest zwieńczeniem niezwykle ważnego etapu prac nad projektem. Jego celem jest wykreowanie nowej polskiej marki samochodów elektrycznych i rozpoczęcie ich masowej produkcji
Oni tak serio 4 lat potrzebowali by to narysować!? Poważnie pytam.
Oni tak serio 4 lat potrzebowali by to narysować!? Poważnie pytam.
To jest rysunek dla gawiedzi, na potrzeby marketingu. Tak, jest związany z projektowanym produktem. Ale żeby od razu wierzyć, że montownia będzie giąć blachy i wkręcać śrubki na podstawie rysunku...? Za tym rysunkiem jest zapewne masa roboty i sprzeczności między zespołami, z koniecznością kompromisów gdzieś tam finalnie.
Jako elektronik, przynajmniej nominalnie, mam wąpliwości co do sensu samochodów elektrycznych przecież ślad węglowy produkcji tych 'grzmotów' jest absurdalnie wielki.
Emisję ograniczyłyby nowoczesne sprawne, zafiltrowane diesle, wszak nawet produkcja bezyny wymaga nakładu energii nie wspominajac o nakładach na produkcję i utylizację ogniw.
Pani_Łyżeczka napisal(a): Jako elektronik, przynajmniej nominalnie, mam wąpliwości co do sensu samochodów elektrycznych przecież ślad węglowy produkcji tych 'grzmotów' jest absurdalnie wielki.
Emisję ograniczyłyby nowoczesne sprawne, zafiltrowane diesle, wszak nawet produkcja bezyny wymaga nakładu energii nie wspominajac o nakładach na produkcję i utylizację ogniw.
Elementarne.
Producenta interesuje sprzedaż, więc pochyla głowę przed euro-wymogami i stręczy 'zielony marketing' jedną rączką, a drugą zwiększa środki na R&D idące na alternatywy. Instytucje europejskie dokręcają śrubę wymogów wiele tylko mogą, bo dostrzegli tłuste owce do strzyżenia. Hamuje je tylko perspektywa ucieczki owieczek z euro-poletka.
Kto by tam się przejmował jakimś zafajdanym śladem węglowym.
Oni tak serio 4 lat potrzebowali by to narysować!? Poważnie pytam.
To jest rysunek dla gawiedzi, na potrzeby marketingu. Tak, jest związany z projektowanym produktem. Ale żeby od razu wierzyć, że montownia będzie giąć blachy i wkręcać śrubki na podstawie rysunku...? Za tym rysunkiem jest zapewne masa roboty i sprzeczności między zespołami, z koniecznością kompromisów gdzieś tam finalnie.
Kolego akurat tu sie zgodzę. Doczytałem że mają pokazać prototyp w tym roku a więc ten etap koncepcyjny już przeszli dawno tylko niejako w celach marketingu dopiero go pokazują. Także już nie wyrażam oburzenia Co do koncepcji majacej sie wyrazić w postaci rysunku to ja daję 6 miesięcy max. No dobra moze byc rok dla elektrowozu
Gdyby zrobić elektryka z zasięgiem realnym niech będzie 300km do kupienia za sensowną kasę i np wyposażyć wszystkie orleny i lotosy w niezbędny sprzęt do "tankowania", i żeby była jeszcze możliwość ładowania w domu - to sam bym się zastanowił.
Tyle że to musiałby być sprzęt bardzo nisko awaryjny przy okazji.
Pani_Łyżeczka napisal(a): Jako elektronik, przynajmniej nominalnie, mam wąpliwości co do sensu samochodów elektrycznych przecież ślad węglowy produkcji tych 'grzmotów' jest absurdalnie wielki.
Niewielkie dorzecze Izery po polskiej stronie, jako jeden z niewielu obszarów kraju, obok dorzecza Dzikiej Orlicy i okolicy Okrzeszyna, należy do zlewiska Morza Północnego.
Jeśli chodzi o nazwę narodowego samochodu, która byłaby niejako symbolem dążenia do sklejenia pękniętego ideologicznie etnosu nadwiślańskiego to nazwą taką mógłby być np. "Bolek".
Z jednej strony oddawałaby ona hołd postaci niezwykle cenionej przez opozycję i kraje ościenne, a jednocześnie wyrażałaby doń pewien dystans i krytycyzm charakterystyczny dla zwolenników obozu władzy. Dialektycznie należy myśleć.
MarianoX napisal(a): Jeśli chodzi o nazwę narodowego samochodu, która byłaby niejako symbolem dążenia do sklejenia pękniętego ideologicznie etnosu nadwiślańskiego to nazwą taką mógłby być np. "Bolek".
Z jednej strony oddawałaby ona hołd postaci niezwykle cenionej przez opozycję i kraje ościenne, a jednocześnie wyrażałaby doń pewien dystans i krytycyzm charakterystyczny dla zwolenników obozu władzy. Dialektycznie należy myśleć.
romeck napisal(a): za tydzień, we wtorek 29. lipca 2020 o godz. 14. firma ElectroMobility Poland ogłosi nazwę i zaprezentuje swój samochód
Produkcja polskiego samochodu elektrycznego ma się rozpocząć w 2023 roku. Za design prototypów odpowiadają projektanci włoskiej pracowni stylistycznej Torino Design ... Konsultantem jest Tadeusz Jelec, jeden z najbardziej uznanych projektantów aut, który przez wiele lat pracował dla Jaguara. Spółka EMP, która koordynuje całe przedsięwzięcie budowy polskiego elektryka, współpracuje również z integratorem technicznym - firmą EDAG Engineering.
Spółka ElectroMobility Poland powstała w 2016 roku. Jest kontrolowana przez PGE, Energę, Eneę oraz Tauron. Każdy z udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
Premiera jest zwieńczeniem niezwykle ważnego etapu prac nad projektem. Jego celem jest wykreowanie nowej polskiej marki samochodów elektrycznych i rozpoczęcie ich masowej produkcji
error 403 strona jest zablokowana
Dlaczego moje konto zostało zablokowane?
Blokady administracyjne są stosowane przez administratorów home.pl, którzy po uprzedniej analizie działania konta, wykryją obecność na serwerze FTP nieautoryzowanych skryptów, np.:
strony WWW o charakterze erotycznym, skrypty realizujące wysyłkę wiadomości spamowych, strony WWW łudząco podobne do stron instytucji, np. banki – tzw. phishing, witryny rozpowszechniające oprogramowanie w sposób nielegalny, np. warez, oraz inne formy działalności, które są zakazane w regulaminie home.pl.
no nie, firma istnieje, ale jej strona chyba podobna do jej samochodu...
:,/
Spółka ElectroMobility Poland SA powstała w październiku 2016 roku jako inicjatywa czterech polskich koncernów energetycznych - PGE Polska Grupa Energetyczna SA, Energa SA, Enea SA oraz Tauron Polska Energia SA. Każdy z nich objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując w ten sposób po 25 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
wojtek napisal(a):Co do koncepcji majacej sie wyrazić w postaci rysunku to ja daję 6 miesięcy max. No dobra moze byc rok dla elektrowozu
Ojtam oj tam, cztery lata na dizajn!* Teraz w 2,5 roku wybudowanie fabryki, linii produkcyjnych, zatrudnienie i przeszkolenie ludzi i juz! No i opracowanie konstrukcyjne i techniczne by czyms wypelnic skorupę, oczywiscie
Uznany za niepowtarzalne arcydzieło inżynierii, był jedynym autem w historii, które można było rozebrać na części pierwsze przy pomocy jednego klucza.
Auto zostało skonstruowane przez wybitnego inżyniera, Tadeusza Tańskiego. Słynął on z ekscentrycznego zachowania i ubioru, a jego pomysły nierzadko wprawiały w osłupienie kolegów po fachu. Tański uzdolniony był w wielu dziedzinach, zaprojektował urządzenie do automatycznego wywoływania zdjęć, konstruował silniki lotnicze, sam nauczył się pilotować. Zginął w obozie koncentracyjnym Auschwitz w 1941
Komentarz
zafascynowany np. byłem modnymi wtedy betonowymi lampami i doniczkami, chciałem takie spróbować zrobić dzięki pomocy chłopakowi z zakładu sztuki kościelnej, który (zakład) "bawi się" w betonie od 120 lat
a on na to: łatwizna! pryszcz! tylko JAK chcesz znaleźć/ dotrzeć do klienta? jaki tego koszt? jaka skala, by się opłacało...?
pytań więcej niż królików i mojej silnej woli na to!
Tyle w temacie strasznej liczby Milion.
Swoją drogą porównując to z produkcją współczesnych, okolicznych montowni widać cośmy tu mieli i co zaorano.
firma ElectroMobility Poland ogłosi nazwę i zaprezentuje swój samochód
więcej na stronie firmy
w 2023 roku ma ruszyć produkcja
samochód to hatchback segmentu C
przykłady aut hatchback C
Polskie Golf Generation się szykuje
Tak, jest związany z projektowanym produktem. Ale żeby od razu wierzyć, że montownia będzie giąć blachy i wkręcać śrubki na podstawie rysunku...? Za tym rysunkiem jest zapewne masa roboty i sprzeczności między zespołami, z koniecznością kompromisów gdzieś tam finalnie.
Emisję ograniczyłyby nowoczesne sprawne, zafiltrowane diesle, wszak nawet produkcja bezyny wymaga nakładu energii nie wspominajac o nakładach na produkcję i utylizację ogniw.
Producenta interesuje sprzedaż, więc pochyla głowę przed euro-wymogami i stręczy 'zielony marketing' jedną rączką, a drugą zwiększa środki na R&D idące na alternatywy.
Instytucje europejskie dokręcają śrubę wymogów wiele tylko mogą, bo dostrzegli tłuste owce do strzyżenia. Hamuje je tylko perspektywa ucieczki owieczek z euro-poletka.
Kto by tam się przejmował jakimś zafajdanym śladem węglowym.
Co do koncepcji majacej sie wyrazić w postaci rysunku to ja daję 6 miesięcy max. No dobra moze byc rok dla elektrowozu
Ładnie. Ładna.
https://biznesalert.pl/izera-prototyp-polska-marka-samochod-elektryczny-innowacje-elektromobilnosc/
*
"Podstawą tronu Bożego są sprawiedliwość i prawo; przed Nim kroczą łaska i wierność."
Księga Psalmów 89:15 / Biblia Tysiąclecia
Zachar twierdzi że to ma mieć zasięg 400km
Gdyby zrobić elektryka z zasięgiem realnym niech będzie 300km do kupienia za sensowną kasę i np wyposażyć wszystkie orleny i lotosy w niezbędny sprzęt do "tankowania", i żeby była jeszcze możliwość ładowania w domu - to sam bym się zastanowił.
Tyle że to musiałby być sprzęt bardzo nisko awaryjny przy okazji. Owszem, ale.. pani Kasiu. Czy to o grzyby chodzi?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Izera_(góra)
Z jednej strony oddawałaby ona hołd postaci niezwykle cenionej przez opozycję i kraje ościenne, a jednocześnie wyrażałaby doń pewien dystans i krytycyzm charakterystyczny dla zwolenników obozu władzy. Dialektycznie należy myśleć.
strona jest zablokowana alejaja! alejaja!
no nie, firma istnieje, ale jej strona chyba podobna do jej samochodu...
:,/
Teraz w 2,5 roku wybudowanie fabryki, linii produkcyjnych, zatrudnienie i przeszkolenie ludzi i juz!
No i opracowanie konstrukcyjne i techniczne by czyms wypelnic skorupę, oczywiscie
https://steemit.com/polish/@megasuperextra/zapomniany-polski-cud-motoryzacji-ktory-mozna-bylo-rozebrac-jednym-kluczem
Uznany za niepowtarzalne arcydzieło inżynierii, był jedynym autem w historii, które można było rozebrać na części pierwsze przy pomocy jednego klucza.
Auto zostało skonstruowane przez wybitnego inżyniera, Tadeusza Tańskiego. Słynął on z ekscentrycznego zachowania i ubioru, a jego pomysły nierzadko wprawiały w osłupienie kolegów po fachu. Tański uzdolniony był w wielu dziedzinach, zaprojektował urządzenie do automatycznego wywoływania zdjęć, konstruował silniki lotnicze, sam nauczył się pilotować. Zginął w obozie koncentracyjnym Auschwitz w 1941
piękna historia!
/co to jest steemit?
niby czytam tamże FAQ, ale nie łapię z tym 'chainen'/