Skip to content

Elektromobilność - da sie

1356729

Komentarz

  • los napisal(a):
    Każdą ilość. W epoce nadprodukcji nie produkcja jest problemem. Problemem jest by sprzedać. I zarobić..
    miałem studio, fotograficzne, ale miało w zamyśle być również galerią i sklepikiem dizajnerskich bibelotów (m.in. -> icoalyou)

    zafascynowany np. byłem modnymi wtedy betonowymi lampami i doniczkami, chciałem takie spróbować zrobić dzięki pomocy chłopakowi z zakładu sztuki kościelnej, który (zakład) "bawi się" w betonie od 120 lat

    a on na to: łatwizna! pryszcz! tylko JAK chcesz znaleźć/ dotrzeć do klienta? jaki tego koszt? jaka skala, by się opłacało...?

    pytań więcej niż królików i mojej silnej woli na to!
  • los napisal(a):
    Każdą ilość. W epoce nadprodukcji nie produkcja jest problemem. Problemem jest by sprzedać. I zarobić.

    Takie sztuczki robią wrażenie tylko na tych, co ciągle żyją w komunizmie.
    Żerań miał zdaje się lata z produkcją 0,5 mln rocznie. A kiedy to było.
    Tyle w temacie strasznej liczby Milion.

    Swoją drogą porównując to z produkcją współczesnych, okolicznych montowni widać cośmy tu mieli i co zaorano.
  • edytowano July 2020
    No ale podobnie zaorano np.chociażby produkcję elektroniki użytkowej i tekstyliów w Europie i USA i przeniesiono do Chin, istnieją pewne procesy globalne, niekoniecznie pozytywne.
  • Pani_Łyżeczka napisal(a):
    Jaka piękna tragedia jaka piekna tragedia - jak paczam na to mam ochotę zegarek Jung@ns nabyć albo Junker$a albo Nom0sa niestety automatyczny ....

    Jakieś takie asocjacje mam:]
    Maxa bila polecam, nomosy fajne, ale ciagle mi uciekaja cenowo
  • edytowano July 2020
    za tydzień, we wtorek 29. lipca 2020 o godz. 14.
    firma ElectroMobility Poland ogłosi nazwę i zaprezentuje swój samochód


    Produkcja polskiego samochodu elektrycznego ma się rozpocząć w 2023 roku. Za design prototypów odpowiadają projektanci włoskiej pracowni stylistycznej Torino Design ... Konsultantem jest Tadeusz Jelec, jeden z najbardziej uznanych projektantów aut, który przez wiele lat pracował dla Jaguara. Spółka EMP, która koordynuje całe przedsięwzięcie budowy polskiego elektryka, współpracuje również z integratorem technicznym - firmą EDAG Engineering.

    Spółka ElectroMobility Poland powstała w 2016 roku. Jest kontrolowana przez PGE, Energę, Eneę oraz Tauron. Każdy z udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
    image

    więcej na stronie firmy
    EMP

    Premiera jest zwieńczeniem niezwykle ważnego etapu prac nad projektem. Jego celem jest wykreowanie nowej polskiej marki samochodów elektrycznych i rozpoczęcie ich masowej produkcji
  • edytowano July 2020
    poczytałem
    w 2023 roku ma ruszyć produkcja
    samochód to hatchback segmentu C
    przykłady aut hatchback C
  • edytowano July 2020
    Segment c czyli golf

    Polskie Golf Generation się szykuje
  • romeck napisal(a):
    za tydzień, we wtorek 29. lipca 2020 o godz. 14.
    firma ElectroMobility Poland ogłosi nazwę i zaprezentuje swój samochód


    Produkcja polskiego samochodu elektrycznego ma się rozpocząć w 2023 roku. Za design prototypów odpowiadają projektanci włoskiej pracowni stylistycznej Torino Design ... Konsultantem jest Tadeusz Jelec, jeden z najbardziej uznanych projektantów aut, który przez wiele lat pracował dla Jaguara. Spółka EMP, która koordynuje całe przedsięwzięcie budowy polskiego elektryka, współpracuje również z integratorem technicznym - firmą EDAG Engineering.

    Spółka ElectroMobility Poland powstała w 2016 roku. Jest kontrolowana przez PGE, Energę, Eneę oraz Tauron. Każdy z udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
    image
    Obrazek został zmniejszony aby pasował do strony. Kliknij aby powiększyć.


    więcej na stronie firmy
    EMP

    Premiera jest zwieńczeniem niezwykle ważnego etapu prac nad projektem. Jego celem jest wykreowanie nowej polskiej marki samochodów elektrycznych i rozpoczęcie ich masowej produkcji
    Oni tak serio 4 lat potrzebowali by to narysować!? Poważnie pytam.
  • Tragedia. Powodzenia życzę ale imho kasa wywalona w błoto.
  • Fajny pomysł dla Orlenu, zasięg autka 200km to i na stacjach świetlicę będzie można uruchomić
  • Załóżmy, że ten prototyp jest najlepszy w swojej klasie. Ciekawy jestem jaki twórcy mają pomysł na sprzedaż. I na skalowanie produkcji.
  • .
    wojtek napisal(a):

    Oni tak serio 4 lat potrzebowali by to narysować!? Poważnie pytam.
    To jest rysunek dla gawiedzi, na potrzeby marketingu.
    Tak, jest związany z projektowanym produktem. Ale żeby od razu wierzyć, że montownia będzie giąć blachy i wkręcać śrubki na podstawie rysunku...? Za tym rysunkiem jest zapewne masa roboty i sprzeczności między zespołami, z koniecznością kompromisów gdzieś tam finalnie.
  • Jako elektronik, przynajmniej nominalnie, mam wąpliwości co do sensu samochodów elektrycznych przecież ślad węglowy produkcji tych 'grzmotów' jest absurdalnie wielki.

    Emisję ograniczyłyby nowoczesne sprawne, zafiltrowane diesle, wszak nawet produkcja bezyny wymaga nakładu energii nie wspominajac o nakładach na produkcję i utylizację ogniw.
  • Pani_Łyżeczka napisal(a):
    Jako elektronik, przynajmniej nominalnie, mam wąpliwości co do sensu samochodów elektrycznych przecież ślad węglowy produkcji tych 'grzmotów' jest absurdalnie wielki.

    Emisję ograniczyłyby nowoczesne sprawne, zafiltrowane diesle, wszak nawet produkcja bezyny wymaga nakładu energii nie wspominajac o nakładach na produkcję i utylizację ogniw.
    Elementarne.

    Producenta interesuje sprzedaż, więc pochyla głowę przed euro-wymogami i stręczy 'zielony marketing' jedną rączką, a drugą zwiększa środki na R&D idące na alternatywy.
    Instytucje europejskie dokręcają śrubę wymogów wiele tylko mogą, bo dostrzegli tłuste owce do strzyżenia. Hamuje je tylko perspektywa ucieczki owieczek z euro-poletka.

    Kto by tam się przejmował jakimś zafajdanym śladem węglowym.
  • edytowano July 2020
    natenczas napisal(a):
    .
    wojtek napisal(a):

    Oni tak serio 4 lat potrzebowali by to narysować!? Poważnie pytam.
    To jest rysunek dla gawiedzi, na potrzeby marketingu.
    Tak, jest związany z projektowanym produktem. Ale żeby od razu wierzyć, że montownia będzie giąć blachy i wkręcać śrubki na podstawie rysunku...? Za tym rysunkiem jest zapewne masa roboty i sprzeczności między zespołami, z koniecznością kompromisów gdzieś tam finalnie.
    Kolego akurat tu sie zgodzę. Doczytałem że mają pokazać prototyp w tym roku a więc ten etap koncepcyjny już przeszli dawno tylko niejako w celach marketingu dopiero go pokazują. Także już nie wyrażam oburzenia ;)
    Co do koncepcji majacej sie wyrazić w postaci rysunku to ja daję 6 miesięcy max. No dobra moze byc rok dla elektrowozu :)
  • edytowano July 2020

    *
    "Podstawą tronu Bożego są sprawiedliwość i prawo; przed Nim kroczą łaska i wierność."
    Księga Psalmów 89:15 / Biblia Tysiąclecia


  • Zachar twierdzi że to ma mieć zasięg 400km

    Gdyby zrobić elektryka z zasięgiem realnym niech będzie 300km do kupienia za sensowną kasę i np wyposażyć wszystkie orleny i lotosy w niezbędny sprzęt do "tankowania", i żeby była jeszcze możliwość ładowania w domu - to sam bym się zastanowił.

    Tyle że to musiałby być sprzęt bardzo nisko awaryjny przy okazji.
    Pani_Łyżeczka napisal(a):
    Jako elektronik, przynajmniej nominalnie, mam wąpliwości co do sensu samochodów elektrycznych przecież ślad węglowy produkcji tych 'grzmotów' jest absurdalnie wielki.
    Owszem, ale.. pani Kasiu. Czy to o grzyby chodzi?

  • AnnaE napisal(a):
    Izera.
    Ładnie. Ładna.
    Ano. Ino nazwa głupia.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Izera_(góra)
  • TecumSeh napisal(a):
    AnnaE napisal(a):
    Izera.
    Ładnie. Ładna.
    Ano. Ino nazwa głupia.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Izera_(g%C3%B3ra)
    Niewielkie dorzecze Izery po polskiej stronie, jako jeden z niewielu obszarów kraju, obok dorzecza Dzikiej Orlicy i okolicy Okrzeszyna, należy do zlewiska Morza Północnego.
  • edytowano July 2020
    TecumSeh napisal(a):
    AnnaE napisal(a):
    Izera.
    Ładnie. Ładna.
    Ano. Ino nazwa głupia.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Izera_(g%C3%B3ra)
    Skoro jest Zestaw Rozpoznania Artyleryjskiego RZRA Liwiec (rzeka we wschodniej Polsce) to czemu nie-koscher Izera (rzeka w zachodniej Polsce)?

    image
  • Wolałbym onomatopeicznie i narodowo: Brzęczyszczykiewicz
  • edytowano July 2020
    Jeśli chodzi o nazwę narodowego samochodu, która byłaby niejako symbolem dążenia do sklejenia pękniętego ideologicznie etnosu nadwiślańskiego to nazwą taką mógłby być np. "Bolek".

    Z jednej strony oddawałaby ona hołd postaci niezwykle cenionej przez opozycję i kraje ościenne, a jednocześnie wyrażałaby doń pewien dystans i krytycyzm charakterystyczny dla zwolenników obozu władzy. Dialektycznie należy myśleć.
  • Najlepiej od razu Bolesław i Lolesław.
  • MarianoX napisal(a):
    Jeśli chodzi o nazwę narodowego samochodu, która byłaby niejako symbolem dążenia do sklejenia pękniętego ideologicznie etnosu nadwiślańskiego to nazwą taką mógłby być np. "Bolek".

    Z jednej strony oddawałaby ona hołd postaci niezwykle cenionej przez opozycję i kraje ościenne, a jednocześnie wyrażałaby doń pewien dystans i krytycyzm charakterystyczny dla zwolenników obozu władzy. Dialektycznie należy myśleć.
    No, i elektryk w kącu.
  • Lepsze by było Lech
  • romeck napisal(a):
    za tydzień, we wtorek 29. lipca 2020 o godz. 14.
    firma ElectroMobility Poland ogłosi nazwę i zaprezentuje swój samochód


    Produkcja polskiego samochodu elektrycznego ma się rozpocząć w 2023 roku. Za design prototypów odpowiadają projektanci włoskiej pracowni stylistycznej Torino Design ... Konsultantem jest Tadeusz Jelec, jeden z najbardziej uznanych projektantów aut, który przez wiele lat pracował dla Jaguara. Spółka EMP, która koordynuje całe przedsięwzięcie budowy polskiego elektryka, współpracuje również z integratorem technicznym - firmą EDAG Engineering.

    Spółka ElectroMobility Poland powstała w 2016 roku. Jest kontrolowana przez PGE, Energę, Eneę oraz Tauron. Każdy z udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
    image

    więcej na stronie firmy
    EMP

    Premiera jest zwieńczeniem niezwykle ważnego etapu prac nad projektem. Jego celem jest wykreowanie nowej polskiej marki samochodów elektrycznych i rozpoczęcie ich masowej produkcji
    error 403
    strona jest zablokowana

    Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

    Blokady administracyjne są stosowane przez administratorów home.pl, którzy po uprzedniej analizie działania konta, wykryją obecność na serwerze FTP nieautoryzowanych skryptów, np.:

    strony WWW o charakterze erotycznym,
    skrypty realizujące wysyłkę wiadomości spamowych,
    strony WWW łudząco podobne do stron instytucji, np. banki – tzw. phishing,
    witryny rozpowszechniające oprogramowanie w sposób nielegalny, np. warez,
    oraz inne formy działalności, które są zakazane w regulaminie home.pl.

    alejaja! alejaja!
  • edytowano July 2020
    to była strona fałszywa?

    no nie, firma istnieje, ale jej strona chyba podobna do jej samochodu...

    :,/
    Spółka ElectroMobility Poland SA powstała w październiku 2016 roku jako inicjatywa czterech polskich koncernów energetycznych - PGE Polska Grupa Energetyczna SA, Energa SA, Enea SA oraz Tauron Polska Energia SA. Każdy z nich objął po 25 proc. kapitału akcyjnego, uzyskując w ten sposób po 25 proc. głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.
  • edytowano July 2020
    wojtek napisal(a):Co do koncepcji majacej sie wyrazić w postaci rysunku to ja daję 6 miesięcy max. No dobra moze byc rok dla elektrowozu :)
    Ojtam oj tam, cztery lata na dizajn!*
    Teraz w 2,5 roku wybudowanie fabryki, linii produkcyjnych, zatrudnienie i przeszkolenie ludzi i juz!
    No i opracowanie konstrukcyjne i techniczne by czyms wypelnic skorupę, oczywiscie

  • a, tu wkleję:

    https://steemit.com/polish/@megasuperextra/zapomniany-polski-cud-motoryzacji-ktory-mozna-bylo-rozebrac-jednym-kluczem

    Uznany za niepowtarzalne arcydzieło inżynierii, był jedynym autem w historii, które można było rozebrać na części pierwsze przy pomocy jednego klucza.

    Auto zostało skonstruowane przez wybitnego inżyniera, Tadeusza Tańskiego. Słynął on z ekscentrycznego zachowania i ubioru, a jego pomysły nierzadko wprawiały w osłupienie kolegów po fachu. Tański uzdolniony był w wielu dziedzinach, zaprojektował urządzenie do automatycznego wywoływania zdjęć, konstruował silniki lotnicze, sam nauczył się pilotować. Zginął w obozie koncentracyjnym Auschwitz w 1941
  • o!
    piękna historia!

    /co to jest steemit?
    niby czytam tamże FAQ, ale nie łapię z tym 'chainen'/
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.