"Podobnie jak kamery filmowe przegrywają z cyfrowymi, zniknięcie manualnej skrzyni biegów z samochodów wydaje się nieuniknione. Nowoczesne automatyczne skrzynie biegów są lepsze do szybkiej i wydajnej zmiany biegów, w związku z czym producenci samochodów w dużej mierze całkowicie przestawili się na nie w swoich pojazdach. Zdecydowana większość pojazdów elektrycznych w ogóle nie ma przekładni zębatych. Nawet dobrze znane samochody dla kierowców, takie jak Chevrolet Corvette, już ich nie oferują.
Ale nie obawiajcie się, fani konfiguracji z trzema pedałami: Na rynku wciąż jest kilka nowych pojazdów, które pozwalają na wybór własnych biegów.
Wybierając pojazd z manualną skrzynią biegów, prawdopodobnie tracisz zarówno na przyspieszeniu, jak i oszczędności paliwa. Ale to, z czego rezygnujesz, zwracasz w postaci zaangażowania kierowcy i przyjemności z jazdy. Eksperci motoryzacyjni Edmunds przedstawiają swoje ulubione samochody, ciężarówki i SUV-y, które można kupić ze staromodną skrzynią manualną. Wymieniliśmy je w kolejności według ceny. Wszystkie ceny zawierają opłaty za miejsce docelowe."
@trep powiedział(a):
Sed recontra: a o badlajcie nie brzęczał?
Nu, brzęczał jak sam Grzegorz Brzęczyszczykiewicz z Łękołodów.
New York CNN — Bud Light, formerly the top-selling beer in the United States, has had a tough year since a boycott upended the industry. It’s only getting worse: The brand has now fallen into third place.
Michelob Ultra, also brewed by Anheuser-Busch, leapfrogged Bud Light to become the second-best selling beer at grocery and convenience stores during a crucial sales period stretching between Memorial Day and July 4 holidays, according to NIQ data shared by industry trade publication Beer Marketer Insights. Modelo Especial, made by rival Constellation Brands, remains the top-selling beer at retailers in the US after surpassing Bud Light last year.
For the past four weeks ending on July 6, Bud Light captured 6.5% of beer dollar sales at retail stores compared to 7.3% for Michelob Ultra, NIQ data shows. Meanwhile, Modelo maintains its top share at 9.7%.
Ale z drugi strony rozgłoś nie musi oznaczać sukcesu.
Klarowałem to gościowi, współautorowi słynnej kompanii "gdyż zupa była za słona". On mi mówił, jaka to była głośna kompania i przedstawiał to jako wielgi sukces. Ja mu na to, że o kompanii bilbordowej firmy mięsnej "nasze parówki są zrobione z gunwa" zapewne też by wszyscy mówili, co niekoniecznie mogłoby się przełożyć na wzrost sprzedaży tych produktów.
Wogle, jako, że marketing był jednym z moich obowiązków rozmyślałem sobie kedyś o targetach lekram i doszłem do wniosku, że zasięg nie musi być wartością samą w sobie.
Dżagi to Jaguar. Cały internat brzęczy o lekramie dżagiego, gdyż jest gupia. W tym sensie lekrama zrobiła wielgie zasięgi, jakich by nie miała, gdyby była normalną, zdolną kogoś skłonić do kupna dżagiego, lekramą. A tak odstraszy wszystkich z wyjątkiem paru zboków. Tak jak zbok lekramujący bud light.
Przychodzi kolo do lekarza. Ten go osłuchał, opukał i zapisał witaminę C. I pyta:
-- A coś pan taki skapcaniały a smutny, a?
-- A bo z żoną mam problem -- i klaruje, klaruje. A doktór na to:
-- A wiesz pan? Kup jej pan mercedesa. Rozpędzi się na drodze, wpadnie w drzewo, wypadek i problem z bani!
Po dwóch tygodniach kolo wraca i pry:
-- Też mie pan doktór poradził! No owszem, rozpędziła się, wpadła w drzewo, merc w drebiezgi, a jej nic!
-- Hm... Hm... No to może kup jej pan beemkę.
I znów to samo. Kolo przychodzi za dwa tygodnie:
-- Iii, dochtorze, znów to samo. Wyjechała na drogę, rozpędziła się do dwóch paczek, bum auto do kasacji, a ona -- niewielkie otarcia naskórka.
-- No nie wiem, nie wiem. O! Kup jej pan jaguara!
No i wraca typ i od progu:
-- Och dziękuję dochtorze, dziękuję! Wszystko zgodnie z planem. Tylko...
-- Tylko co?
-- Tylko trochę przykro byo paczeć jak jej głowę odgryzał.
Rząd USA chce wprowadzić regulację wymuszającą zgłaszanie do centralnej bazy kolizji aut, Musk twierdzi że to uderza konkretnie w Teslę i chce utrącenia tego wymogu.
@Mordechlaj_Mashke powiedział(a):
A widzieliście nowy Tesla Cybertruck?
W Polsce już są?
U nasz mało ale kilka razy widziałem.
Ciekawe czy wam się podobie?
.
.
.
To gniazdko na 220 to ciągnie z tego akumulatora? Na ile sekund pracy tej maszyny to wystarcza? Co insze, gdyby silnik był spalinowy, zbiornik ze 200 l i generator. To by było coś.
@Mordechlaj_Mashke powiedział(a):
A widzieliście nowy Tesla Cybertruck?
W Polsce już są?
U nasz mało ale kilka razy widziałem.
Ciekawe czy wam się podobie?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wideło 1 minuta, polecam:
W Warszawie nie widziałem. W ogóle pierwsze tesle 3 to widziałem tu rowno 4 lata temu u sasiada i wtedy to aż mu zdjęcie zrobiłem z wrażenia. Panie, cala epoka. Myślałem, że te tablice fluorescencyjne to oznaczają, że samochód ma uprawnienia jako pojazd dla niepełnosprawnych
Z innej beczki to opowiadałem koledze jak sobie w Kanadzie radzicie z fotoradarami, bo zrobił prawko, pojeździł po Europie, jemu nacykalo fotek w Holandii łącznie na 1200 juro. Ja się nie dziwie, ze się idzie wkurwic, jeśli nawet nie widać, że one strzelają te zdjęcia i dowiadujesz się po dwóch miesiącach łącznie o wszystkim, zamiast zostać uprzedzony raz na starcie strzałem z flesza.
@MiejSen powiedział(a):
Z innej beczki to opowiadałem koledze jak sobie w Kanadzie radzicie z fotoradarami, bo zrobił prawko, pojeździł po Europie, jemu nacykalo fotek w Holandii łącznie na 1200 juro. Ja się nie dziwie, ze się idzie wkurwic, jeśli nawet nie widać, że one strzelają te zdjęcia i dowiadujesz się po dwóch miesiącach łącznie o wszystkim, zamiast zostać uprzedzony raz na starcie strzałem z flesza.
A znaki drogowe nie są wystarczającym ostrzeżeniem? Nawiasem na zachodzie Europy nie mają problemu z wystawianiem mandatów na auto, nikt nie wnika kto kieruje, zakłada się że właściciel. W Polsce nie do pomyślenia, dopiero teraz Tusk się odważył ruszyć temat i będzie trzeba udowodnić że się nie kierowało osobiście a więc i tak furtka zostaje.
Te papiery z gitd z informacja o przekroczeniu to 3 lata temu się wypelniało wpisując dopiero kto prowadził.
Co podobno umożliwiało jakieś godne potępienia praktyki, że sie płaciło mandat, ale żeby punktów nie dostać to płaciło kolegom ze wschodu, żeby ich wpisać, bo oni nie dostawali punktów.
Komentarz
Dużo spowalniających świateł. Nie krytykuję, stwierdzam fakt.
Sęk w tym że niewiele.
Ale za to 4 pasy w jedną stronę! Co za komfortowy dojazd do kolejnych świateł w odległości max 500 metrów.
Nawiązanie do wpisu otwierającego wątek:
"Podobnie jak kamery filmowe przegrywają z cyfrowymi, zniknięcie manualnej skrzyni biegów z samochodów wydaje się nieuniknione. Nowoczesne automatyczne skrzynie biegów są lepsze do szybkiej i wydajnej zmiany biegów, w związku z czym producenci samochodów w dużej mierze całkowicie przestawili się na nie w swoich pojazdach. Zdecydowana większość pojazdów elektrycznych w ogóle nie ma przekładni zębatych. Nawet dobrze znane samochody dla kierowców, takie jak Chevrolet Corvette, już ich nie oferują.
Ale nie obawiajcie się, fani konfiguracji z trzema pedałami: Na rynku wciąż jest kilka nowych pojazdów, które pozwalają na wybór własnych biegów.
Wybierając pojazd z manualną skrzynią biegów, prawdopodobnie tracisz zarówno na przyspieszeniu, jak i oszczędności paliwa. Ale to, z czego rezygnujesz, zwracasz w postaci zaangażowania kierowcy i przyjemności z jazdy. Eksperci motoryzacyjni Edmunds przedstawiają swoje ulubione samochody, ciężarówki i SUV-y, które można kupić ze staromodną skrzynią manualną. Wymieniliśmy je w kolejności według ceny. Wszystkie ceny zawierają opłaty za miejsce docelowe."
Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)
Samochody i ceny*) w artykule:
https://toronto.citynews.ca/2024/07/31/edmunds-the-best-cars-you-can-still-get-with-a-manual-transmission/
*) ceny w dolarach kanadyjskich; dla orientacji w pln trzeba pomnożyć przez 3.
👣
🐾
🐾
Po obejrzeniu tej lekramy postanowiłem sprzedać mojego Jaguara.
A ja nawet nie mam Jaguara
Go woke go broke.
Sed contra: Jak się to stało się, że dzisiej cały internat brzęczy w sprawie Dżagiego?
Sed recontra: a o badlajcie nie brzęczał?
Nu, brzęczał jak sam Grzegorz Brzęczyszczykiewicz z Łękołodów.
https://edition.cnn.com/2024/07/18/food/bud-light-michelob-ultra-sales/index.html
Jak widać, nic w przyrodzie nie gnije.
Ale z drugi strony rozgłoś nie musi oznaczać sukcesu.
Klarowałem to gościowi, współautorowi słynnej kompanii "gdyż zupa była za słona". On mi mówił, jaka to była głośna kompania i przedstawiał to jako wielgi sukces. Ja mu na to, że o kompanii bilbordowej firmy mięsnej "nasze parówki są zrobione z gunwa" zapewne też by wszyscy mówili, co niekoniecznie mogłoby się przełożyć na wzrost sprzedaży tych produktów.
Wogle, jako, że marketing był jednym z moich obowiązków rozmyślałem sobie kedyś o targetach lekram i doszłem do wniosku, że zasięg nie musi być wartością samą w sobie.
Co to jest Dżagi i co ten internat brzęczy? Dlaczego mi nikt nigdy nic nie mówi?
Myślałem że tylko ja nie wiem co to jest Dżagi.
U mnie nie brzęczy, więc też nie wiem, o co cho.
Dżagi to Jaguar. Cały internat brzęczy o lekramie dżagiego, gdyż jest gupia. W tym sensie lekrama zrobiła wielgie zasięgi, jakich by nie miała, gdyby była normalną, zdolną kogoś skłonić do kupna dżagiego, lekramą. A tak odstraszy wszystkich z wyjątkiem paru zboków. Tak jak zbok lekramujący bud light.
Pokazali dział marketingu jaguara, białe liberalne kobiety. Mało tam różnorodności.
Duphawdy, zezwala się czasem przeglądać tut. Forumek --------------> https://excathedra.pl/discussion/comment/528710/#Comment_528710
A to słyszeliście?
Przychodzi kolo do lekarza. Ten go osłuchał, opukał i zapisał witaminę C. I pyta:
-- A coś pan taki skapcaniały a smutny, a?
-- A bo z żoną mam problem -- i klaruje, klaruje. A doktór na to:
-- A wiesz pan? Kup jej pan mercedesa. Rozpędzi się na drodze, wpadnie w drzewo, wypadek i problem z bani!
Po dwóch tygodniach kolo wraca i pry:
-- Też mie pan doktór poradził! No owszem, rozpędziła się, wpadła w drzewo, merc w drebiezgi, a jej nic!
-- Hm... Hm... No to może kup jej pan beemkę.
I znów to samo. Kolo przychodzi za dwa tygodnie:
-- Iii, dochtorze, znów to samo. Wyjechała na drogę, rozpędziła się do dwóch paczek, bum auto do kasacji, a ona -- niewielkie otarcia naskórka.
-- No nie wiem, nie wiem. O! Kup jej pan jaguara!
No i wraca typ i od progu:
-- Och dziękuję dochtorze, dziękuję! Wszystko zgodnie z planem. Tylko...
-- Tylko co?
-- Tylko trochę przykro byo paczeć jak jej głowę odgryzał.
Rząd USA chce wprowadzić regulację wymuszającą zgłaszanie do centralnej bazy kolizji aut, Musk twierdzi że to uderza konkretnie w Teslę i chce utrącenia tego wymogu.
https://www.reuters.com/business/autos-transportation/trump-transition-recommends-scrapping-car-crash-reporting-requirement-opposed-by-2024-12-13/
Tak będzie przez 4 lata?
A widzieliście nowy Tesla Cybertruck?
W Polsce już są?
U nasz mało ale kilka razy widziałem.
Ciekawe czy wam się podobie?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wideło 1 minuta, polecam:
👣
🐾
🐾
w Rosji też są
i na Ukrainie
nie emitują ciepła tak motzno jak spalinowe i trudno je podejrzeć
@Mordechlaj_Mashke haha przestań, wstyd do czegoś takiego wsiadać.
Z usrańskich moje serce należy do pontiaca trans ama. Ewentualnie firebirda.
Każda generacja miała swój smaczek.
Fajne, ale niestety na prąd.
A gdzie to ma przód?
Swoją drogą - tyle lat ma ta motoryzacja a wycieraczki niczym nie dało się zastąpić.
To gniazdko na 220 to ciągnie z tego akumulatora? Na ile sekund pracy tej maszyny to wystarcza? Co insze, gdyby silnik był spalinowy, zbiornik ze 200 l i generator. To by było coś.
W Warszawie nie widziałem. W ogóle pierwsze tesle 3 to widziałem tu rowno 4 lata temu u sasiada i wtedy to aż mu zdjęcie zrobiłem z wrażenia. Panie, cala epoka. Myślałem, że te tablice fluorescencyjne to oznaczają, że samochód ma uprawnienia jako pojazd dla niepełnosprawnych
Z innej beczki to opowiadałem koledze jak sobie w Kanadzie radzicie z fotoradarami, bo zrobił prawko, pojeździł po Europie, jemu nacykalo fotek w Holandii łącznie na 1200 juro. Ja się nie dziwie, ze się idzie wkurwic, jeśli nawet nie widać, że one strzelają te zdjęcia i dowiadujesz się po dwóch miesiącach łącznie o wszystkim, zamiast zostać uprzedzony raz na starcie strzałem z flesza.
A znaki drogowe nie są wystarczającym ostrzeżeniem? Nawiasem na zachodzie Europy nie mają problemu z wystawianiem mandatów na auto, nikt nie wnika kto kieruje, zakłada się że właściciel. W Polsce nie do pomyślenia, dopiero teraz Tusk się odważył ruszyć temat i będzie trzeba udowodnić że się nie kierowało osobiście a więc i tak furtka zostaje.
Te papiery z gitd z informacja o przekroczeniu to 3 lata temu się wypelniało wpisując dopiero kto prowadził.
Co podobno umożliwiało jakieś godne potępienia praktyki, że sie płaciło mandat, ale żeby punktów nie dostać to płaciło kolegom ze wschodu, żeby ich wpisać, bo oni nie dostawali punktów.