Skip to content

Naszym orężem jest prawda

13»

Komentarz

• @los powiedział(a):
    Tylko na miłość Boską nie dawać mu niczego do zrobienia!

No to jednak trochę dyskwalifikuje. Prezydent mimo wszystko czasem musi coś zrobić ;-)

• Generalnie akurat el Presidente ma władzę bardziej wetowania niż robienia.

• U buków na 13. miejscu z kursem 50.

• @los powiedział(a):
    Tylko na miłość Boską nie dawać mu niczego do zrobienia!

Czyli na stanowisko się nadaje.

• Czarnej to gupi wuj, któremu bardziej przeszkadzała edukacja domowa niż tęczowe piątki i homopropaganda w szkołach.

Z innych sukcesów- spierdolił co się dało i jeszcze więcej.

Totalniak i tępy zamordysta w pruskim stylu, cynicznie strojący się w ... Pisizm ? Bo on nawet nie próbuje udawać konserwatysty ani prawicowca.

• Ale do wiecowania dobry. A z edukacją domową coś się stało, przelicznik subwencji na ucznia obniżony? Z perspektywy ucznia i rodzica, przynajmniej lokalnie - bez zmian.

• Nie znam się na waszej polityce i od razu mówię, że większa połowa naźwisk nic mnie nie mówi (a i o mniejszej połowie mało wiem) ale zaintrygowała mnie sportowa drabinka to tak, dla jaj wklejam se i wam.
    .
    .
    .

image

👣

🐾
    🐾

• Ponad godzina z Karolem Nawrockim; o kandydowaniu. spotkaniach z J.Kaczyńskim. Wołyniu, Wałęsie... Wysłuchałam całość. czasu nie straciłam.

• Choć faworytem buków zdecydowanie jest Nawrocki (do tego nazwiska mam sentyment *) to interia wrzuca, że Ozyrys skłania swe spiżowe czoło ku N-word. Czyli czytają nasz.

'* Mam kręcone włosy. Wszyscy się zastanawiali po kim, bo w rodzinie wszyscy mieli proste. Ktoś powiedział, że sąsiad, niejaki Nawrocki, ma kręcone. Nie mogę go już spytać, gdyż się obwiesił. Ponoć lekarz mu powiedział, żeby dla spokojności przed snem sobie kieliszeczek wódki wypijał. Został strasznym ankoholikiem i skończył jw.

• Poza tym jest w mieście Uć ulica Nawrot, miałby onże Nawrocki przewagę własnego wrotkowiska.

• edytowano 28 October