MarianoX napisal(a): - jako zagrychę do berbeluchy zastosowali ....muchomory czerwone, które były kilkakrotnie gotowane, a woda każdorazowo wylewa na przed kolejnym gotowaniem. Można? Można.
Dziwne, przecież przez to stracili całą muskarynę i inne walory tych wartościowych grzybów.
wiem , że to nie zdjęcie dnia ale mi się spodobało i chciałam się podzielić a w ogóle pytanie do @romeck i innych mądrych - czy da się tutaj zapodawać zdjęcia zebrane na dysku?
to zdjęcie podobne jak gąskę znalazłam na TT, wstawiając je na FB napisałam: Mariupol 2022. Dzieci uczące się bez światła. Czy to zdjęcie zauważy jakakolwiek agencja prasowa albo inny super prestiżowy konkurs fotopress? I jeszcze jedno pytanie: czy te dzieci żyją obecnie?
Bardzo ważny wątek na TT. Zdjęcia wykonywane w ciągu wielu dni w zablokowanym Mariupilu. Autorem zdjęć jest Anatolij Pietrowicz (nazwiska nie jestem pewna), zawodowy fotograf, ostatnie jego zdjęcie na TT jego syn zamieścił 28 kwietnia 2022. Zdjęć jest mało, bo przy ewakuacji z miasta rosyjski żołnierz kazał mu oczyścić galerię w aparacie.
Wg niepotwierdzonych danych od moich znajomych z Ukrainy , w Mariupolu z głodu zmarło ok. 5000 dzieci ( ci akurat Ukraińcy których znam wobec mnie nie muszą uprawiać propagandy). Autor wątku podaje że mieście może być 100000 cywili, mieszkających w ruinach i przemieszczających się w obrębie podwórek.
wiem , że to nie zdjęcie dnia ale mi się spodobało i chciałam się podzielić a w ogóle pytanie do @romeck i innych mądrych - czy da się tutaj zapodawać zdjęcia zebrane na dysku?
To zdjęcie jakie zamieścił dziś na TT James Vasquez. Chyba go wykurowali po postrzale i wraca na front. Ja się na tym w ogóle nie znam ale ci panowie mają różne przybory techniczne na sobie i każdy czymś się różni.
margerytka napisal(a): Dzieci będące w Azovstalu. Podobno dzisiaj ewakuowano cywili z tej fabryki.
Obrazek został zmniejszony aby pasował do strony. Kliknij aby powiększyć.