Skip to content

Humer

1455457459460461

Komentarz

• Dziwne. Studiuję gdzieś dwa semestry i nie chcę żadnego dyplomu? Jaki sens takiego studiowania?

• taki kwach dluzej studiowal dla samej wiedzy

• @Cyrylica powiedział(a):
    Dziwne. Studiuję gdzieś dwa semestry i nie chcę żadnego dyplomu? Jaki sens takiego studiowania?

Nie miał pieniędzy na opłaty, rzucił studia, a teraz udaje że przejrzał sprawę.

• @christoph powiedział(a):
    taki kwach dluzej studiowal dla samej wiedzy

Wyobrażam sobie to jego studiowanie. Był przewodniczącym SZSP.

*
    "Podstawą tronu Bożego są sprawiedliwość i prawo; przed Nim kroczą łaska i wierność."
    Księga Psalmów 89:15 / Biblia Tysiąclecia

• Fajne zestawienie:

Prezydenci Korei Południowej

1. Syngman Rhee (1948–1960) – obalony.
    2. Yun Bo-seon (1960–1962) – obalony.
    3. Park Chung-hee (1962–1979) – zamordowany.
    4. Choi Kyu-hah (1979–1980) – usunięty w wyniku wojskowego zamachu stanu.
    5. Chun Doo-hwan (1981–1988) – skazany na śmierć po zakończeniu prezydentury.
    6. Roh Tae-woo (1988–1993) – skazany na 22 lata więzienia po zakończeniu prezydentury.
    7. Kim Young-sam (1993–1998) – uwięziony podczas kadencji prezydenta nr 3. Jako prezydent doprowadził do skazania dwóch swoich poprzedników.
    8. Kim Dae-jung (1998–2003) – uwięziony za prezydenta nr 3 i skazany na śmierć za prezydenta nr 5 (później ułaskawiony). Laureat Pokojowej Nagrody Nobla.
    9. Roh Moo-hyun (2003–2008) – postawiony w stan oskarżenia (później uchylony przez Trybunał Konstytucyjny). Po zakończeniu kadencji prowadzono dochodzenie w sprawie korupcji, a następnie popełnił samobójstwo.
    10. Lee Myung-bak (2008–2013) – aresztowany za korupcję po zakończeniu prezydentury; skazany na 15 lat więzienia.
    11. Park Geun-hye (2013–2016) – postawiona w stan oskarżenia i aresztowana za korupcję; skazana na 24 lata więzienia.
    12. Moon Jae-in – niedawny prezydent; nie odbywał kary więzienia.
    13. Yoon Suk Yeol – prawdopodobne impeachment.