@wildcatter1 powiedział(a):
Może jednak ma sens? Skoro wszystkie firmy automotive w to wchodzą?
Która z firm Japońskich wchodzi w czyste elektryki?
Pocztkowo była euforia, że zmusimy klientów aby po max 5 latach wymieniali samochód, ale teraz proza życia ich dopadła, n o i te łachudry z Chin oczywiście też.
To japońskie firmy są jakąś wyrocznią?
A nie są? To są ludzie, którzy myślą i to nieideologicznie. Pragmatyczni i skuteczni biznesmeni to są.
Osobiście jeżdżę hybrydą i uważam ten rodzaj automobila za idealny. Elektryk kiedy trzeba, kiedy trzeba spalinowy. Denerwuje mnie tylko jak się mądrzy.
Auto służy do przemieszczania z punktu A do punktu B, osiągi są trzeciorzędne przecież. A teraz zresztą trudno kupić auto które ma dobre osiągi bo są tylko słabe silniki do wyboru.
Osiągi są ograniczone przepisami. 50 km/h w mieście, ciut więcej gdzie indziej. Praktycznie nigdzie prędkość dozwolona nie zbliża się do prędkości maksymalnej badziewiastego pojazdu.
A telefon służy do dzwonienia i dlatego iPhone ma 60% rynku w Stanach.
Oczywiście, że prędkość maksymalna to nie jest kluczowy parametr, ale przyspieszenie, zwrotność już dość mocno wpływają na UX.
@Szturmowiec.Rzplitej powiedział(a):
Najlepszym sposobem magazynowania wodoru jest przerobić go na amoniaczki.
Dla dużego transportu na pewno. Statki szczególnie, pociągi, może tiry. Może do produkcji elektryczności lokalnie dla przemysłu.
Dla osobowego raczej chyba nikt nie myśli o tym.
@wildcatter1 powiedział(a):
Napewno jednym z mocno rozwijanych.
W 2010 Japonia była wiodącym krajem jeśli chodzi o patenty w 35 dziedzinach. Obecnie w 3.
Jeśli chodzi o rozsądnych biznesmenów popatrzył bym na Koreę.
Bardzo prawdopodobny jest to że spadek innowacyjności jest spowodowany m.in. starzeniem się społeczeństwa japońskiego, a co za tym idzie spadkiem odsetka ludzi młodych i kreatywnych.. Einstein dokonywał swoich głównych odkryć gdy był w okolicach 30-tki, a nie gdy został już starszym siwym panem jakiego znamy z najpopularniejszych fotografii
Niestety Korea ze swoim katastrofalnym przyrostem naturalnym zdaje się iść do podobną ścieżką.
@Szturmowiec.Rzplitej powiedział(a):
Najlepszym sposobem magazynowania wodoru jest przerobić go na amoniaczki.
...ale to już nie jest magazynowanie wodoru, najlepszym ze sposobów magazynowania są wodorki, znane od lat i pionierami byli Japończycy, i najszybciej się zorientowali, że to ślepa uliczka
Widziałem w telewizorze lekramę samochodu PeKing 7 - tak sobie suv a silniczkiem 1,5 literka, ale mocno sturbinowanym, na 175kM. A z kolei na telebimach ojro lekarumuje się kitajski elektryk BYD. Przypadkiem trafiłem na tt na kolesia, który twierdzi, że jest posiadaczem tego gunwa, że jest wysokiej jakości i że w ChRL kosztuje ledwie 65kplh. Imperium chińskie kontratakuje.
Komentarz
A nie są? To są ludzie, którzy myślą i to nieideologicznie. Pragmatyczni i skuteczni biznesmeni to są.
Otoczeni z jednej strony przez ruskich, z drugiej przez kimów.
Osobiście jeżdżę hybrydą i uważam ten rodzaj automobila za idealny. Elektryk kiedy trzeba, kiedy trzeba spalinowy. Denerwuje mnie tylko jak się mądrzy.
Otóż nie, gdyż płacisz tyle co za porządny samochód, a osiągi ma jak bele jakie vozidlo.
Auto służy do przemieszczania z punktu A do punktu B, osiągi są trzeciorzędne przecież. A teraz zresztą trudno kupić auto które ma dobre osiągi bo są tylko słabe silniki do wyboru.
Osiągi są ograniczone przepisami. 50 km/h w mieście, ciut więcej gdzie indziej. Praktycznie nigdzie prędkość dozwolona nie zbliża się do prędkości maksymalnej badziewiastego pojazdu.
A telefon służy do dzwonienia i dlatego iPhone ma 60% rynku w Stanach.
Oczywiście, że prędkość maksymalna to nie jest kluczowy parametr, ale przyspieszenie, zwrotność już dość mocno wpływają na UX.
O to to! UX, właśnie! A konkretnie litry UX na zlocisza.
Miałem okazję poznać z bliska i nie opisałbym ich w ten sposób.
Mają swoje zalety ale od lat przegrywają w innowacje. Podobno to wina demografii
..."hydrogen storage", rozsądni
Najlepszym sposobem magazynowania wodoru jest przerobić go na amoniaczki.
Napewno jednym z mocno rozwijanych.
W 2010 Japonia była wiodącym krajem jeśli chodzi o patenty w 35 dziedzinach. Obecnie w 3.
Jeśli chodzi o rozsądnych biznesmenów popatrzył bym na Koreę.
Dla dużego transportu na pewno. Statki szczególnie, pociągi, może tiry. Może do produkcji elektryczności lokalnie dla przemysłu.
Dla osobowego raczej chyba nikt nie myśli o tym.
Bardzo prawdopodobny jest to że spadek innowacyjności jest spowodowany m.in. starzeniem się społeczeństwa japońskiego, a co za tym idzie spadkiem odsetka ludzi młodych i kreatywnych.. Einstein dokonywał swoich głównych odkryć gdy był w okolicach 30-tki, a nie gdy został już starszym siwym panem jakiego znamy z najpopularniejszych fotografii
Niestety Korea ze swoim katastrofalnym przyrostem naturalnym zdaje się iść do podobną ścieżką.
...ale to już nie jest magazynowanie wodoru, najlepszym ze sposobów magazynowania są wodorki, znane od lat i pionierami byli Japończycy, i najszybciej się zorientowali, że to ślepa uliczka
To może węglowodorki? Odpowiednie silnik już mamy.
...gorzej w węglowodorkami, których nie mamy w PL
Widziałem w telewizorze lekramę samochodu PeKing 7 - tak sobie suv a silniczkiem 1,5 literka, ale mocno sturbinowanym, na 175kM. A z kolei na telebimach ojro lekarumuje się kitajski elektryk BYD. Przypadkiem trafiłem na tt na kolesia, który twierdzi, że jest posiadaczem tego gunwa, że jest wysokiej jakości i że w ChRL kosztuje ledwie 65kplh. Imperium chińskie kontratakuje.
Takie świństwo braciom Niemcom zrobić.
Chińczyk Niemca oszwabia? Sorry, taki mamy Zeitgeist.
Mówi się Zeitenwende.