Według artykułu red. Jarosława Osowskiego, który ukazał się dziś rano w Gazecie Wyborczej, "budowa CPK odłożona" i "jest całkowicie nierealna". Alternatywą ma być rozbudowa lotniska Chopina w Warszawie i "triport" na 40 mln pasażerów rocznie: Okęcie, Modlin, i... mocno krytykowany do tej pory Radom.
Niemożliwe, jak już poczuli zapach piniędzy z wykupu działek pod nowe trasy kolejowe?
Według artykułu red. Jarosława Osowskiego, który ukazał się dziś rano w Gazecie Wyborczej, "budowa CPK odłożona" i "jest całkowicie nierealna". Alternatywą ma być rozbudowa lotniska Chopina w Warszawie i "triport" na 40 mln pasażerów rocznie: Okęcie, Modlin, i... mocno krytykowany do tej pory Radom.
UE ma taką bezwładność reagowania na kryzysy, że normalnie bez Państw narodowych to nas rozjedzie pierwsze kilka większych kryzysów jak już zrobimy to super państwo europejskie. 8 lat nie są w stanie poradzić z tymi łódkami z afryki. Po 8 latach doszli do tego aby handlować tymi ludźmi.
21 wiek.
@MarianoX powiedział(a):
Polska być może - za zgodą części tubylców - stanie się GG, ale czy inne państwa - Francja, Włochy, Hiszpania pozwolą na powstanie Czwartej Rzeszy?
Dlatego los postulował, że przy obecnych rządach patriota musi walczyć abyśmy nie byli GG, a landem z punktu widzenia Niemców.
@Szturmowiec.Rzplitej powiedział(a):
Całkowicie nierealne jest dla Tenkraju ściganie się z takimi organu jak Etiopia czy Kambodża. O Turcji nie wspomnę.
o Turcji prosze nie wspominać,
mają tewchnologie, rozmach spowodowany bliską autotyrarnej formą ustroju czy wadzy, a chłpocy cieszą się i świętują ,kiedy ida do wojska
także tego, no
i lige maja może nie na poziomie krajów arabskich, ale coraz częściej można tam spotkać fajnych zawodników, nawet z Europy
np. swego czasu grał tam Poldi , czyli Leopold Podolski, obecnie z Zabrza
Tureckie linie mają (miały?) jedną wielką przewagę nad pozostałymi liniami. Biznesklasa w Turkish Airlines kosztuje ca dwukrotność ceny economy, co jest ceną godną. W liniach niemieckich, francuskich, neanderlandzkich ta cena jest z 5-6 razy wyższa, a przecież seat nie zajmuje 5 razy tyle miejsca, pasażer nie wychla pięć razy tyle wódy, nie zeżre pięciu posiłków itd itp. Na trasach międzykontynentalnych trochę więcej miejsca zawsze się przyda, kręgosłup lepiej znosi podróż. Za to ich zawsze lubiałem.
@Szturmowiec.Rzplitej powiedział(a):
Całkowicie nierealne jest dla Tenkraju ściganie się z takimi organu jak Etiopia czy Kambodża. O Turcji nie wspomnę.
Komentarz
Niemożliwe, jak już poczuli zapach piniędzy z wykupu działek pod nowe trasy kolejowe?
a zachodnia Polska do Berlina?
UE ma taką bezwładność reagowania na kryzysy, że normalnie bez Państw narodowych to nas rozjedzie pierwsze kilka większych kryzysów jak już zrobimy to super państwo europejskie. 8 lat nie są w stanie poradzić z tymi łódkami z afryki. Po 8 latach doszli do tego aby handlować tymi ludźmi.
21 wiek.
Dlatego nie będzie super państwa europejskiego. Będą Niemcy.
Polska być może - za zgodą części tubylców - stanie się GG, ale czy inne państwa - Francja, Włochy, Hiszpania pozwolą na powstanie Czwartej Rzeszy?
Zobaczymy. Z nimi też jest źle.
Dlatego los postulował, że przy obecnych rządach patriota musi walczyć abyśmy nie byli GG, a landem z punktu widzenia Niemców.
o Turcji prosze nie wspominać,
mają tewchnologie, rozmach spowodowany bliską autotyrarnej formą ustroju czy wadzy, a chłpocy cieszą się i świętują ,kiedy ida do wojska
także tego, no
i lige maja może nie na poziomie krajów arabskich, ale coraz częściej można tam spotkać fajnych zawodników, nawet z Europy
np. swego czasu grał tam Poldi , czyli Leopold Podolski, obecnie z Zabrza
7 lotnisko na świecie to Istan Bul
https://www.world-airport-codes.com/world-top-30-airports.html
https://www.worldairportawards.com/the-worlds-top-10-airports-of-2024/
noji mamy tu wątek o Turkach,
Tureckie linie mają (miały?) jedną wielką przewagę nad pozostałymi liniami. Biznesklasa w Turkish Airlines kosztuje ca dwukrotność ceny economy, co jest ceną godną. W liniach niemieckich, francuskich, neanderlandzkich ta cena jest z 5-6 razy wyższa, a przecież seat nie zajmuje 5 razy tyle miejsca, pasażer nie wychla pięć razy tyle wódy, nie zeżre pięciu posiłków itd itp. Na trasach międzykontynentalnych trochę więcej miejsca zawsze się przyda, kręgosłup lepiej znosi podróż. Za to ich zawsze lubiałem.
No to przecie wspomniałem, że nie wspomnę, tak?