Skip to content

Rafał Trzaskowski wygrał, Andrzej Duda przegrał

1235

Komentarz

  • romeck napisal(a):
    Kuba_ napisal(a):
    No dobrze, ale w którym koszyku Tecumseha Koleżeństwo widzi samych siebie ZANIM zaczęli głosować na PiS (PC)?
    Żadnym.
    Właśnie - bo to koszyki antypisu.
    Chyba że Koledzy i Koleżanki byli antypisem. Ja nie. W 2005 głosowałem na PiS i Kaczyńskiego, w 2007 w ogóle. Co jest oznaką głupoty, ale nie antypisu. Zresztą krótko później zmądrzałem.
  • TecumSeh napisal(a):
    Rozum bardzo ok.
    Też analizuję pod kątem psychologicznym (choć jestem totalnym amatorem) kto jak głosuje - i wychodzi mi dokładnie tak samo.
    Uzupełnię, choć jeszcze nie słuchałem (wysłucham) co wynika z moich obserwacji.

    Antypis to ludzie:
    1. Zdemoralizowani. Wszelkiej maści cwaniaczki, złodzieje, hedoniści, egoiści, narcyzi itp.
    2. Ludzie bez pojęcia - czy to o historii, funkcjonowaniu państwa, sytuacji wewnętrzej i międzynarodowej, albo gospodarce - choćby w podstawowym stopniu.
    3. Ludzie skrajnie naiwni - tacy co wierzą że jeśli coś powie znany aktor, profesor itp, to pewnie ma rację bo skoro doszedł do sławy i pozycji, to pewnie jest mądry.
    4. Grzeczni chłopcy (to jest dramat, na osobny wątek)
    5. Zidiociałe panienki

    SB-ecy, komuna, WOP-iści i wszyscy beneficjenci PRL-u i republiki okrągłostolowej, co w 99% procentach oznacza to samo. Wraz z agenturami i koteriami. W praktyce rzadko się zdarza aby ktoś ze znanych mi antypisowców nie miał w bliskiej rodzinie kogoś z tej grupy.
  • @robert.gorgon - Ty masz rację, ale ja piszę na poziomie psychologicznym. Twoją listę uzupełniłbym jeszcze o więźniów, albo tych, co im się więzienie należy.
  • TecumSeh napisal(a):
    @robert.gorgon - Ty masz rację, ale ja piszę na poziomie psychologicznym. Twoją listę uzupełniłbym jeszcze o więźniów, albo tych, co im się więzienie należy.