Skip to content

Cambridge Analitica

loslos
edytowano March 2015 w Forum ogólne
By nie było, że nie piszemy o najważniejszej firmie świata.
«13456

Komentarz

  • image

    Myślałem, że raczej Boston Dynamics.
  • Szturmowiec.Rzplitej napisal(a):dafuq?
    Że co? Mam rozumieć, zna kolega wszystkie szarlatańskie pomysły Piżmaka a nie słyszał o Cambridge Analitica? Toż to oni rządzą światem. A nawet jeśli jeszcze nie całkiem, to będą.

  • A skad CA bierze swoje dane? Bo jak z Internetuff, a bedzie im szlo zbyt dobrze, to pejsbuki i gugle moga przyblokowac kurek z danymi wejsciowymi, zwlaszcza, ze sami lubia sobie ludzi sprofilowac.

  • a gdzieś obok pewien nasz rodak z bardzo ciekawymi doświadczeniami
  • Pierwsze słyszę. Nie wiem - nie znam się.
    Tacy ważni, że nic nie słychać?
    cambridge analytica
  • loslos
    edytowano March 2018
    Nix powiedział(a):
    One of the candidates is using these technologies and it's gonna be very interesting how they impact in the next seven weeks.
    Tuż przed wyborami. Zgadnijcie misie, komu Cambridge Analitica pomogła - Donaldowi czy Clintonowej?

    Dzieje się rewolucja. Kto jej nie zauważył, ten niech zajmie się doborem marmuru. Może być granit. Nie na parapet.
  • Po tym jak Donald wygrał w taki dość nietypowy sposób, przegrywając znacząco popular vote, to taki był mój domysł, że używa AI do prowadzenia kampanii.
    I że bycie outsiderem mu to ułatwia, bo ma większą swobodę w podejmowaniu decyzji. Clintonowa też pewnie na dane patrzyła, ale miała opór aparatu lokalnego, który wiedział lepiej.

    CA engine to podobno rodak, Michal Kosinski, psycholog z Warszawy
  • prosz