Skip to content

Kupujcie bitcoiny! Nadchodzi nowy wielki kryzys!!!!!!

1181921232434

Komentarz

  • romeck napisal(a):
    TecumSeh napisal(a):
    To jest niesamowite, 1 btc kosztuje obecnie ok 220 tysięcy.

    Żona pamięta, jak kiedyś (bodaj 8 lat temu z hakiem) chciałem kupić jednego bitkojna tak z ciekawości. Nie pamiętam ile kosztował wtedy, ale maks kilkadziesiąt złotych. No ale nie kupiłem niestety :(
    Załóżmy, że kupiłbyś 1 ฿ wtedy za 100 zł. A teraz masz wartego 220.000 zł.

    JAK można za to cokolwiek kupić? (materialnego, np. z cegły, cementu i plastiku, kawalerkę w Krakowie)


    Wymienić na inną walutę (podobno się da) a potem to z górki.
  • Jestem kompletnym laikiem w świecie finansów, ale myślę sobie, że clou programu polega na tym aby wyliczyć sobie (wyczuć?) idealny moment na ową wymianę. Kto zrobi to pierwszy na większą skalę, poruszy lawinę.
  • To nie finanse, to hazard. Finanse dotyczą transakcji związanych ze światem zewnętrznym.
  • los napisal(a):
    To nie finanse, to hazard.
    Tylko i wyłącznie.
  • TecumSeh napisal(a):
    Nie wiem, ale można go sprzedać za 220 tys PLNów .
    A robi się tak? (na świecie)

  • romeck napisal(a):
    TecumSeh napisal(a):
    Nie wiem, ale można go sprzedać za 220 tys PLNów .
    A robi się tak? (na świecie)

    Oczywiście.
    Sam zarobiłem na Eterze 3 tys w tym roku (zrealizowane).
    Zainwestowałem w ten hazard (bo to naprawdę nic innego) parę tys (nie od razu, po kawału), które stwierdziłem że ostatecznie przeboleję jak wszystko szlag trafi (bo zapewne prędzej czy później trafi). Ta kasa leży obecnie u mnie w tarasie - oczywiście musiałem do tego tarasu dołożyć:) No ale jakiś tam procent tej inwestycji pokryłem za pomocą wygranej w tym kasynie.

    Więc jeśli chcesz się w to zabawić, to tylko z kwotą, którą możesz stracić zupełnie. Dokładnie jak w kasynie - tylko sądzę że w ruletkę są jednak mniejsze szanse (ale nie wiem, nigdy nie grałem).
  • TecumSeh napisal(a):