Kolega MS, którego posty czytam zawsze z dużym zainteresowaniem, ostatnio lubuje się w hermetycznych, wielopiętrowych aluzjach i ironiach.
Ja bym to jeszcze rozumiał w nawiązaniach do zamkniętych spotkań piwkowych, ale w pozostałych wpisach ja przynajmniej mam duże problemy ze zrozumieniem, często muszę po Googlach szukać kluczy do percepcji...
"Premier Wielkiej Brytanii trafił na oddział intensywnej terapii. W niedzielę został przyjęty do szpitala. 10 dni wcześniej zdiagnozowano u niego koronawirusa."
MarianoX napisal(a):Kolega MS, którego posty czytam zawsze z dużym zainteresowaniem, ostatnio lubuje się w hermetycznych, wielopiętrowych aluzjach i ironiach
Bardzo przepraszam za tę niedogodność ale: - nie jestem erudytą jak Ignac, - nie posiadam tek rozległej wiedzy jak los - nie mam tak dużo doświadczenia życiowego jak ... czy Brzost (kobiety z powodów oczywistych wykropkowałem, ale proszę się wstawiać ) - nie jestem naukowcem jak qiz - nie jestem przedsiębiorcą na miarę JORGE natomiast lubię sobie czasem coś powiedzieć. Ponieważ casami wychodzą mi bronkopoematy dygresyjno-deliryczne więc w przestrzeni publicznej staram się: - dbać o lapidarność stylu - zakładam pewien poziom u interlokutorów czyli jestem leniwy, bo nie chce mi się zbyt dużo klepać w klawiaturę ale potrafię to zracjonalizować! Na usprawiedliwienie swoje mogę jedynie napisać, że zawszę tłumaczę swoje zbyt hermetyczne wypowiedzi.
Co do zarazy, to obserwacja statystyk po świętach może być solidną wskazówką.
W związku z Wielkim Tygodniem podjąłem postanowienie nienabijania się z Syna Jana i widzę że jest to duże wyzwanie. A MS zaskoczył mnie swoim przekonaniem o moim wielkim doświadczeniu życiowym @-)
Ja tam dodam odsie, że miło mi było dowiedzieć się, że i taysze rzymscy znali powiedzonko "Pilnuj szewcze kopyta!"