Skip to content

Humer

11819212324455

Komentarz

• No właśnie, ale jesteś go winien kolegom, a więc musisz też dodać minus 1.
  • Witam wszystkich!
    Ponieważ jestem tu nowy i powinienem się chyba jakoś dać poznać, zacznę może od rozwiązania zagadki, choć nie wiem, czy nadaje się ona jako test na inteligencję z powodu swojej prostoty.
    Rozwiązanie wygląda tak:
    Po stronie "ma" jest wiertarka wartości 97 złotych oraz złotówka w gotówce, czyli 97 + 1 = 98 złotych.
    Po stronie "winien" są dwa długi w wysokości 49 złotych, czyli 2 razy 49 = 98 złotych.
    Bilans wychodzi na zero, więc wszystko się zgadza.
    Błąd powstaje przez przenoszenie pozycji z rubryki "ma" bez zmiany znaku.
    Nie, nie jestem księgowym
    :)
  • @ja.z.gugla wygrałeś....ale nie wiem w zasadzie co?
    dział "Humer"...i wszystko jasne
    zreszta, Szturmowiec był chyba szybszy, nie?

Boże, użycz mi pogody ducha abym godził się z tym czego nie mogę zmienić, odwagi abym zmieniał to co mogę zmienić i mądrości aby odróżniał jedno od drugiego.
  • Jasnowidz Jackowski wieszczy:
    "Wielka afera i zamach na rząd
    Zacznie się od wielkiej afery. To będą działania zmierzające do obalenia obecnego rządu. Zamieszane będą w nie też służby specjalne. Skandal wybuchnie niedugo przed wyborami prezydenckimi w maju. Ale jego apogeum przypadnie na czerwiec.
    Opozycja polityczna niczego nie ugra
    Zamach stanu nie powiedzie się. Rząd się obroni, a w wyborach prezydenckich mimo zawirowań zwycięży... obecnie urzędujący prezydent.W moim odczuciu nic się zatem nie zmieni w polityce. A przynajmniej niewiele. Wejdziemy w okres stagnacji, a opozycja na długo straci wiarę w to, że może jednak wygrać z władzą. Tyle że po tym wszystkim ludzie całkowicie stracą zaufanie do polityki i polityków.
    To będzie rok afer, chaosu, katastrof naturalnych i terroru