Skip to content

Mundial 2014 - zapytanie typerowe

12467

Komentarz

• JORGE
    Planck
    :
    Uuuuuuuuuuu.... Markizjo rosso, Italia na wakacjach.
    Strategię Włochów przewidziałem, bramkę dla Uru też, no ale liczyłem, że padnie w 1 poł. - i będzie piękne widowisko!
    Włosi zagrali kolejny mecz fatalnie i słusznie odpadli. Przez większość meczu Urugwaj krył krótko Pirlo (zawsze stał przy nim kryjacy), a że ogólnie Italiańcy nie kwapili się do ataku to stało co się stało. Niesłuszna wg mnie czerwona kartka i się plan posypał (a jestem prawie pewien, że gdyby nie to to by 0-0 dowieźli). A wystarczyło żeby zagrali 30 minut bez wyrachowania. 1-0 i gramy z kontry. A Urugwaj bez Suareza (ta kara to jakaś paranoja) sobie poradzi. Jest inny bohater, którzy się obudzi.
    JORGE>
    Widziałem tylko pierwszą połowę, więc będzie trochę w stylu nie znam się to się wypowiem. Ale po kolei:
    - w pierwszej połowie Włosi kontrolowali mecz "na remis"
    - kartka Marchisio się należała, pytanie jaka; mogła być żółta, ale czerwona mieści się w granicach sędziowskiego uznania
    - kartka Suarezowi też się należała, oczywiście czerwona i jest kompletnie niezrozumiałe, czemu jej nie dostał; kara dla Suareza nie jest paranoiczna, jest minimalna, facet przekracza że tak powiem cywilizacyjne bariery i tego tolerować nie można, zwłaszcza że to multirecydywa
    - bramka dla Urugwaju pada 2 minuty po sytuacji z Suarezem, więc jest dość wątpliwe, czy by padła, nawet jeśli strzelającym był inny zawodnik.