Skip to content

Aktualności, newsy, krótkie wiadomości tekstowe

17071737576676

Komentarz

  • A skąd koleżko znasz tak dobrze detale zdarzenia?
  • portal gazetapeel z okazji dzisiejszego państwowego święta - Dnia Pamięci żołnierzy Wyklętych - podaje listę miejsc (z miejscowościami) gdzie odbędą się z tej okazji... protesty!
  • 7dmy napisal(a):
    D2O napisal(a):
    Jestem kierowcą. Nigdy mi staruszek ze stopą cukrzycową nie wtargnął na pasy.. Ale ja nie należę do nowej kasty nietykalnych.
    a mnie starsza Pani kiedyś wtargnęła przed maskę samochodu, sobie gadała z drugą na chodniku i nagle ruszyła do przodu, ledwo ją wyminąłem prawie idąc na czołówkę z samochodem jadącym w przeciwnym kierunku.

    A PIS nie jest w sądach specjalnie popularny więc argument jest z du..py.
    Jak widać zyskuje szybko na popularności.
  • Chrzanienie. To zawsze efektownie brzmi: "przejechał na pasach". Trzeba znać szczegóły zdarzenia aby się wypowiadać.

    Podobny charakter, choć w innej sprawie, ma demagogiczna nawalanka o pensjach i premiach ministrów. Uprawiają ją kretyni lub szubrawcy z totalnej. Podobało im się pewnie jak platfusy zarabiały ostentacyjnie mało ale kupowały sobie luksusowe auta, mieszkania i kosztowności z wyjątkowych zysków na giełdzie, ze sprzedaży okazyjnie nabytych dzieł sztuki, antyków, nieruchomości oraz honorariów za wykłady i ekspertyzy. Koniecznie chcą aby władza kradła i dawała się korumpować. Na pokaz zaś ma pokazywać się w tramwaju i jadać w barze u Wietnamczyka.
  • Dla mnie to korzystna zmiana:https://wpolityce.pl/polityka/383927-prof-zdzislaw-krasnodebski-nowym-wiceprzewodniczacym-parlamentu-europejskiego . Czarnecki zrobił swoje ale to jest inna liga.
    No i platfusy były przeciw, a przewaga głosów znacząca dla Krasnodębskiego.
  • Rafał napisal(a):