Skip to content

Historyczny film polski "Korona Królów"

13468915

Komentarz

  • edytowano January 2018
    Exspectans napisal(a):
    W sumie OIDP, to Łepkowska lubiła rozliczne konfiguracje swoich bohaterów. Ale miejmy nadzieję, że realia historyczne i żelazna ręka Kurskiego nas od tego uchronią :)
    Odwrotnie! Scenariusz został napisany bez Łepkowskiej! Ale okazał się tak niestrawny, że sam Kurski poprosił p. Ilonę o pomoc: poprosiła o dwa miesiące przesunięcia premiery na przeredagowanie scenariusza, a pod pierwszymi dwoma odcinakami sama się podpisała. (z wywiadą z nią)
  • Oglądnąłem jeden odcinek (z rodziną). Ogólnie wszystkim się podobało.
    Mam jednak uwagi. Nie znam się na polskich serialach, nawet tych kultowych (alternatywy 4 i 4 pancerni) o nowszych juz nie wspominając, ale czemu tak kiepsko (w sensie mało) tu z muzyką?
    No i czemu musi być typowy dla TVP lektor (gdy mówią Litwini)? Napisów nie dałoby się wprowadzić?
  • Mania napisal(a):
    raste napisal(a):
    Mierzmy siły na zamiary. Większość rodzimej produkcji filmowej to totalna żenada. My się uczymy dopiero. Jesteśmy 100 lat za murzynami. .
    Veto. Mamy w dorobku świetne seriale, tyle, że jeszcze z czasów peerelu. Młodzież może ich nie zna, ale ja - tak.
    A jest czynny zawodowo ktokolwiek z lat 70? Nie. Obecni "fachowcy" produkują "Barwy Szczęścia". Zaczynamy od zera.
  • trep napisal(a):
    raste napisal(a):
    A tak po ludzku. Jak można nie cieszyć się że Państwo Polskie wykonuje pierwsze od dawna samodzielne kroki. Co z tego że koślawe. Po długim leżeniu nie da się wstać i biec. To co obserwujemy to pierwsze kroki po długiej śpiączce.
    Po Lucku sze czeszymy, ale ukochanemu dzieckowi też mówimy, jak te kroki lepi stawiać.
    Zgoda, tylko np.na Tweeterze w ogóle konstruktywnej krytyki nie widziałem tylko jeden jazgot, że wstyd przed Europo
  • Któż to się tak strasznie wstydzi? Chyba lewactwo, bo dla nich wszystko, co z Polską związane, to powód do wstydu.