Skip to content

Elektromobilność - da sie

1111214161732

Komentarz

  • romeck napisal(a):
    lionarab napisal(a):
    ... Jaworzno ... miasto Galicji
    Ziemi Krakowskiej/ Małopolski.
    Do Galicza ma 540 km, tyle ile ja z Piekar Śląskich do Myśliborza (pod Szczecinem) :)

    A nie w temacie - województwo śląskie to chyba najgłupszy podział terytorium Polski: z Częstochową i Jaworznem właśnie
    Przed wojną Częstochowa i Zagłębie były w kieleckim. A śląskie było maleńkie i obejmowało tylko ziemie śląskie.
  • Żywiec do Śląska też dosztukowano.
  • Pani_Łyżeczka napisal(a):
    Żywiec do Śląska też dosztukowano.
    A Białą do Bielska... ;)
  • Brzost napisal(a):
    romeck napisal(a):
    lionarab napisal(a):
    ... Jaworzno ... miasto Galicji
    Ziemi Krakowskiej/ Małopolski.
    Do Galicza ma 540 km, tyle ile ja z Piekar Śląskich do Myśliborza (pod Szczecinem) :)

    A nie w temacie - województwo śląskie to chyba najgłupszy podział terytorium Polski: z Częstochową i Jaworznem właśnie
    Przed wojną Częstochowa i Zagłębie były w kieleckim. A śląskie było maleńkie i obejmowało tylko ziemie śląskie.

    Pomieszać żywioły
    Rzymski sposób tworzenia prowincji
  • Tak między nami, to ten żywioł jest obecnie mocno letni.
  • Pani_Łyżeczka napisal(a):
    Żywiec do Śląska też dosztukowano.
    Naklejki 'Jesteśmy pod śląską okupacja ' mnie rozrzewniały, no ale zasoby wody to zasoby wody.

  • Eh te okupacje. Przed chwilą byłem w odwiecznie mazowieckiej Łomży pod okupacją podlaską.

    To jest zwykły podział administracyjny, ze stolicami województw takimi żeby dało się jakoś dojechać i żeby były w miarę wielkomiejskie.
  • Okupacja podlaska to okupacja podwójna jak sama nazwa wskazuje. Rusini okupują Łomżę a sami są pod Lachami.
  • prassówka, Nasz Dziennik, śr. 8.09.2021
    W sumie cała szpalta drobnym maczkiem o Zielonym Ładzie Komisjii Europejskiej z agendy Fit for 55.

    Rodziny zubożeją.
    Cios dla przedsiębiorców.
    Zaplanowana rewolucja.

    Elektryki w intersie Chin. - Chiny kontrolują zasoby: 51 % litu, 62 % kobaltu, 100 % grafitu sferycznego.
  • edytowano September 2021
    Na marginesie:

    Czy było kiedykolwiek gdziekolwiek cokolwiek co nie było "ciosem dla przedsiębiorców"?
  • Jakie podwyżki, od dwudziestu lat dokładam do tego interesu!
  • edytowano September 2021
    Kuba_ napisal(a):
    Jakie podwyżki, od dwudziestu lat dokładam do tego interesu!
    Cud ekonomiczny: Ci, co bezustannie i permanentnie dokladali jadąc na stratach, nagle w czasie lockdownu....utracili olbrzymie zyski!
  • MarianoX napisal(a):
    Na marginesie:

    Czy było kiedykolwiek gdziekolwiek cokolwiek co nie było "ciosem dla przedsiębiorców"?
    Przedsiębiorcy bardzo lubią krzyczeć i obnosić się ranami po tych ciosach, a osobliwie przed ich otrzymaniem. Mają do tego ludzi.

    Ostatnio wyczytałem, że Amazon ma w Waszyngtonie więcej lobbystów niż Kongres senatorów. Czyli ich liczbę można szacować na 101-435 (bo tylu jest w USA posłów).
  • MarianoX napisal(a):
    Na marginesie:

    Czy było kiedykolwiek gdziekolwiek cokolwiek co nie było "ciosem dla przedsiębiorców"?
    :|
  • a to ta firma , co jej szef w kosmos poleciał/poleci?
    i zrobił zrzutkę.pl na swoich zbiedniałych pracowników?
  • edytowano September 2021
    IZERA

    W weekend 11.-12. września w Jaworznie pokazano atrapy Izery. (W związku z sesją do reklam samochodu i powstającej fabryki.)
    Jak powiedział pan dyrektor ds. komunikacji - "Auto podoba się większości."

    romeck: vox populi, vox dei...
  • Paweł Dytko przedstawił kolejną wersję samochodu o napędzie elektrycznym. IXAR II to ulepszona wersja, która od poprzedniej jest lżejsza o 200 kilogramów i osiąga prędkość około 55 kilometrów na godzinę. Rajdowiec i konstruktor z Nysy podkreśla, że pomysł nadal jest w fazie prób, natomiast ostateczny model (IXAR III) wyjedzie na drogi za rok. Obecnie wprowadzane są poprawki związane z dalszym ograniczaniem wagi i kosztów wykonania pojazdu.

    - Docelowo IXAR ma być pojazdem pod wynajem w miastach - mówi Paweł Dytko. - Ten samochód osiągami będzie odbiegał od zwykłego samochodu. Chcę, żeby to było mega lekkie i proste w użyciu auto, do którego ktoś wsiada i pokonuje od 20 do 30 kilometrów. Dlatego liczę, że znajdzie miejsce w systemie carsharingu. Moim zdaniem postrzeganie samochodu zmienia się z roku na rok i ja wierzę w microcary w elektromobilności.

    Paweł Dytko uzupełnia, że docelowo IXAR będzie pojazdem miejskim, oszczędnym w użyciu, który będą mogły prowadzić osoby z kategorią prawa jazdy B1.

    - Szczerze mówiąc nie będę się porywał na samochód, który będzie miał przebiegi po 100 kilometrów, ponieważ to wpłynie na większą liczbę baterii i cenę. Przypomnę, że w kategorii microcar mamy też limity prędkości do 60 km/h, a w mocy silnika do 20 koni.

    Obecnie w pojeździe wykorzystano płytę podłogową producenta samochodu seryjnego, natomiast w przyszłości konstruktor planuje budowę auta w oparciu o konstrukcję rurową. Wówczas masa pojazdu ma nie przekroczyć 450 kilogramów. Samochód od początku powstaje dzięki pieniądzom i zapałowi nyskiego rajdowca.

    https://radio.opole.pl/100,339086,pawel-dytko-przedstawil-ixar-ii-czyli-nowa-wersj

    zalać miljonem małych autek rynek euro - sprzedaż nawet w dyskontach
    albo ścigać się z Teslą

    albo pracować na końcu procesu trawiennego samochodu - włączyć 5 bieg w badaniach co ze starymi bateriami zrobić można
  • Tesla jest posiadaczem nowego rekordu prędkości na niemieckim torze Nürburgring wśród produkowanych seryjnie aut elektrycznych. Jak poinformował założyciel Tesli Elon Musk, Model S Plaid zdołał pokonać trasę w ciągu 7 minut 30 sekund i 9 setnych. Musk zapewnił, że auto było "całkowicie niezmodyfikowane".

    Dzięki takiemu wynikowi kosztująca 133 tys. dol. Tesla zdetronizowała poprzedniego w pełni elektrycznego rekordzistę niemieckiego toru Porsche Taycan Turbo o ponad 11 sekund

    Opublikowane przez Teslę nagranie prezentuje drugie okrążenie samochodu po ponad 20-kilometrowym torze Nürburgring.

    Co ciekawe, Tesla Model S Plaid być może nie będzie długo rekordzistą, ponieważ na tor wjedzie także zmodyfikowany Model S o mocy 1000 koni mechanicznych.
  • christoph napisal(a):
    Paweł Dytko przedstawił kolejną wersję samochodu o napędzie elektrycznym. IXAR II to ulepszona wersja, która od poprzedniej jest lżejsza o 200 kilogramów i osiąga prędkość około 55 kilometrów na godzinę. Rajdowiec i konstruktor z Nysy podkreśla, że pomysł nadal jest w fazie prób, natomiast ostateczny model (IXAR III) wyjedzie na drogi za rok. Obecnie wprowadzane są poprawki związane z dalszym ograniczaniem wagi i kosztów wykonania pojazdu.

    - Docelowo IXAR ma być pojazdem pod wynajem w miastach - mówi Paweł Dytko. - Ten samochód osiągami będzie odbiegał od zwykłego samochodu. Chcę, żeby to było mega lekkie i proste w użyciu auto, do którego ktoś wsiada i pokonuje od 20 do 30 kilometrów. Dlatego liczę, że znajdzie miejsce w systemie carsharingu. Moim zdaniem postrzeganie samochodu zmienia się z roku na rok i ja wierzę w microcary w elektromobilności.

    Paweł Dytko uzupełnia, że docelowo IXAR będzie pojazdem miejskim, oszczędnym w użyciu, który będą mogły prowadzić osoby z kategorią prawa jazdy B1.

    - Szczerze mówiąc nie będę się porywał na samochód, który będzie miał przebiegi po 100 kilometrów, ponieważ to wpłynie na większą liczbę baterii i cenę. Przypomnę, że w kategorii microcar mamy też limity prędkości do 60 km/h, a w mocy silnika do 20 koni.

    Obecnie w pojeździe wykorzystano płytę podłogową producenta samochodu seryjnego, natomiast w przyszłości konstruktor planuje budowę auta w oparciu o konstrukcję rurową. Wówczas masa pojazdu ma nie przekroczyć 450 kilogramów. Samochód od początku powstaje dzięki pieniądzom i zapałowi nyskiego rajdowca.

    https://radio.opole.pl/100,339086,pawel-dytko-przedstawil-ixar-ii-czyli-nowa-wersj

    zalać miljonem małych autek rynek euro - sprzedaż nawet w dyskontach
    albo ścigać się z Teslą

    albo pracować na końcu procesu trawiennego samochodu - włączyć 5 bieg w badaniach co ze starymi bateriami zrobić można
    ...a w przyszłości to kto wie, może nawet:
    image

  • edytowano September 2021
    romeck napisal(a):
    atrapy Izery
    Jedyny komentarz jaki mogę napisać,
    który najlepiej oddaje moją reakcje na tę wiadomość to : "Hahahahahahahaha!"
  • Filioquist napisal(a):
    christoph napisal(a):
    Paweł Dytko przedstawił kolejną wersję samochodu o napędzie elektrycznym. IXAR II to ulepszona wersja, która od poprzedniej jest lżejsza o 200 kilogramów i osiąga prędkość około 55 kilometrów na godzinę. Rajdowiec i konstruktor z Nysy podkreśla, że pomysł nadal jest w fazie prób, natomiast ostateczny model (IXAR III) wyjedzie na drogi za rok. Obecnie wprowadzane są poprawki związane z dalszym ograniczaniem wagi i kosztów wykonania pojazdu.

    - Docelowo IXAR ma być pojazdem pod wynajem w miastach - mówi Paweł Dytko. - Ten samochód osiągami będzie odbiegał od zwykłego samochodu. Chcę, żeby to było mega lekkie i proste w użyciu auto, do którego ktoś wsiada i pokonuje od 20 do 30 kilometrów. Dlatego liczę, że znajdzie miejsce w systemie carsharingu. Moim zdaniem postrzeganie samochodu zmienia się z roku na rok i ja wierzę w microcary w elektromobilności.

    Paweł Dytko uzupełnia, że docelowo IXAR będzie pojazdem miejskim, oszczędnym w użyciu, który będą mogły prowadzić osoby z kategorią prawa jazdy B1.

    - Szczerze mówiąc nie będę się porywał na samochód, który będzie miał przebiegi po 100 kilometrów, ponieważ to wpłynie na większą liczbę baterii i cenę. Przypomnę, że w kategorii microcar mamy też limity prędkości do 60 km/h, a w mocy silnika do 20 koni.

    Obecnie w pojeździe wykorzystano płytę podłogową producenta samochodu seryjnego, natomiast w przyszłości konstruktor planuje budowę auta w oparciu o konstrukcję rurową. Wówczas masa pojazdu ma nie przekroczyć 450 kilogramów. Samochód od początku powstaje dzięki pieniądzom i zapałowi nyskiego rajdowca.

    https://radio.opole.pl/100,339086,pawel-dytko-przedstawil-ixar-ii-czyli-nowa-wersj

    zalać miljonem małych autek rynek euro - sprzedaż nawet w dyskontach
    albo ścigać się z Teslą

    albo pracować na końcu procesu trawiennego samochodu - włączyć 5 bieg w badaniach co ze starymi bateriami zrobić można
    ...a w przyszłości to kto wie, może nawet:
    image
    Obrazek został zmniejszony aby pasował do strony. Kliknij aby powiększyć.


    Nie ma mowy o DDR owskich rozwiązaniach
  • ...stop uprzedzeniom!
  • Dobre rozwiązania nie mają narodowości ani ideologii.
  • Mielimy garbusa i on nie jest dobrym rozwiązaniem. Za to pierdziawa na propsie.
  • ...zapewne dobrym rozwiązaniem jakiegoś innego równania
    With 21,529,464 produced,[22] the Beetle is the longest-running and most-manufactured car of a single platform ever made.
  • https://www.google.com/amp/s/electrek.co/2021/09/10/england-will-be-first-country-to-require-new-homes-to-include-ev-chargers/amp/
    W trakcie braku bęnzyny na stacjach w UK na pierwszym miejscu w góglaniu są samochody elekstryczne
    W UK
    Jak prosto można przekonać do przemieszczania się przy pomocy nieefektywnego środka loko mocji.

    Stem, że ładowarki musiałyby być w pracy, bo wtedy świeci słońce
  • christoph napisal(a):
    https://www.google.com/amp/s/electrek.co/2021/09/10/england-will-be-first-country-to-require-new-homes-to-include-ev-chargers/amp/
    W trakcie braku bęnzyny na stacjach w UK na pierwszym miejscu w góglaniu są samochody elekstryczne
    W UK
    Jak prosto można przekonać do przemieszczania się przy pomocy nieefektywnego środka loko mocji.

    Stem, że ładowarki musiałyby być w pracy, bo wtedy świeci słońce
    To są ładowarki do "normalnego" prądu z domowej instalacji, nie musi być ze słonka. Takie coś przy domu rozwiązuje większe pół problematów typowego przemieszczania się autokinetonem. Co rano ma się go zatankowanego elektronami do pełna. po podłączeniu na noc.
    Sama ładowarka też jakoś nadmiernie droga nie jest, z ceną w tendencji spadkowej.
    Pozostałe ograniczenia, niedogodności i wady są poza kontekstem tego wycinka elektromobilnego tematu.
  • Yyy... a jak się mieszka w bloku....?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.