Czy było kiedykolwiek gdziekolwiek cokolwiek co nie było "ciosem dla przedsiębiorców"?
Przedsiębiorcy bardzo lubią krzyczeć i obnosić się ranami po tych ciosach, a osobliwie przed ich otrzymaniem. Mają do tego ludzi.
Ostatnio wyczytałem, że Amazon ma w Waszyngtonie więcej lobbystów niż Kongres senatorów. Czyli ich liczbę można szacować na 101-435 (bo tylu jest w USA posłów).
W weekend 11.-12. września w Jaworznie pokazano atrapy Izery. (W związku z sesją do reklam samochodu i powstającej fabryki.) Jak powiedział pan dyrektor ds. komunikacji - "Auto podoba się większości."
Paweł Dytko przedstawił kolejną wersję samochodu o napędzie elektrycznym. IXAR II to ulepszona wersja, która od poprzedniej jest lżejsza o 200 kilogramów i osiąga prędkość około 55 kilometrów na godzinę. Rajdowiec i konstruktor z Nysy podkreśla, że pomysł nadal jest w fazie prób, natomiast ostateczny model (IXAR III) wyjedzie na drogi za rok. Obecnie wprowadzane są poprawki związane z dalszym ograniczaniem wagi i kosztów wykonania pojazdu.
- Docelowo IXAR ma być pojazdem pod wynajem w miastach - mówi Paweł Dytko. - Ten samochód osiągami będzie odbiegał od zwykłego samochodu. Chcę, żeby to było mega lekkie i proste w użyciu auto, do którego ktoś wsiada i pokonuje od 20 do 30 kilometrów. Dlatego liczę, że znajdzie miejsce w systemie carsharingu. Moim zdaniem postrzeganie samochodu zmienia się z roku na rok i ja wierzę w microcary w elektromobilności.
Paweł Dytko uzupełnia, że docelowo IXAR będzie pojazdem miejskim, oszczędnym w użyciu, który będą mogły prowadzić osoby z kategorią prawa jazdy B1.
- Szczerze mówiąc nie będę się porywał na samochód, który będzie miał przebiegi po 100 kilometrów, ponieważ to wpłynie na większą liczbę baterii i cenę. Przypomnę, że w kategorii microcar mamy też limity prędkości do 60 km/h, a w mocy silnika do 20 koni.
Obecnie w pojeździe wykorzystano płytę podłogową producenta samochodu seryjnego, natomiast w przyszłości konstruktor planuje budowę auta w oparciu o konstrukcję rurową. Wówczas masa pojazdu ma nie przekroczyć 450 kilogramów. Samochód od początku powstaje dzięki pieniądzom i zapałowi nyskiego rajdowca.
Tesla jest posiadaczem nowego rekordu prędkości na niemieckim torze Nürburgring wśród produkowanych seryjnie aut elektrycznych. Jak poinformował założyciel Tesli Elon Musk, Model S Plaid zdołał pokonać trasę w ciągu 7 minut 30 sekund i 9 setnych. Musk zapewnił, że auto było "całkowicie niezmodyfikowane".
Dzięki takiemu wynikowi kosztująca 133 tys. dol. Tesla zdetronizowała poprzedniego w pełni elektrycznego rekordzistę niemieckiego toru Porsche Taycan Turbo o ponad 11 sekund
Opublikowane przez Teslę nagranie prezentuje drugie okrążenie samochodu po ponad 20-kilometrowym torze Nürburgring.
Co ciekawe, Tesla Model S Plaid być może nie będzie długo rekordzistą, ponieważ na tor wjedzie także zmodyfikowany Model S o mocy 1000 koni mechanicznych.
christoph napisal(a): Paweł Dytko przedstawił kolejną wersję samochodu o napędzie elektrycznym. IXAR II to ulepszona wersja, która od poprzedniej jest lżejsza o 200 kilogramów i osiąga prędkość około 55 kilometrów na godzinę. Rajdowiec i konstruktor z Nysy podkreśla, że pomysł nadal jest w fazie prób, natomiast ostateczny model (IXAR III) wyjedzie na drogi za rok. Obecnie wprowadzane są poprawki związane z dalszym ograniczaniem wagi i kosztów wykonania pojazdu.
- Docelowo IXAR ma być pojazdem pod wynajem w miastach - mówi Paweł Dytko. - Ten samochód osiągami będzie odbiegał od zwykłego samochodu. Chcę, żeby to było mega lekkie i proste w użyciu auto, do którego ktoś wsiada i pokonuje od 20 do 30 kilometrów. Dlatego liczę, że znajdzie miejsce w systemie carsharingu. Moim zdaniem postrzeganie samochodu zmienia się z roku na rok i ja wierzę w microcary w elektromobilności.
Paweł Dytko uzupełnia, że docelowo IXAR będzie pojazdem miejskim, oszczędnym w użyciu, który będą mogły prowadzić osoby z kategorią prawa jazdy B1.
- Szczerze mówiąc nie będę się porywał na samochód, który będzie miał przebiegi po 100 kilometrów, ponieważ to wpłynie na większą liczbę baterii i cenę. Przypomnę, że w kategorii microcar mamy też limity prędkości do 60 km/h, a w mocy silnika do 20 koni.
Obecnie w pojeździe wykorzystano płytę podłogową producenta samochodu seryjnego, natomiast w przyszłości konstruktor planuje budowę auta w oparciu o konstrukcję rurową. Wówczas masa pojazdu ma nie przekroczyć 450 kilogramów. Samochód od początku powstaje dzięki pieniądzom i zapałowi nyskiego rajdowca.
christoph napisal(a): Paweł Dytko przedstawił kolejną wersję samochodu o napędzie elektrycznym. IXAR II to ulepszona wersja, która od poprzedniej jest lżejsza o 200 kilogramów i osiąga prędkość około 55 kilometrów na godzinę. Rajdowiec i konstruktor z Nysy podkreśla, że pomysł nadal jest w fazie prób, natomiast ostateczny model (IXAR III) wyjedzie na drogi za rok. Obecnie wprowadzane są poprawki związane z dalszym ograniczaniem wagi i kosztów wykonania pojazdu.
- Docelowo IXAR ma być pojazdem pod wynajem w miastach - mówi Paweł Dytko. - Ten samochód osiągami będzie odbiegał od zwykłego samochodu. Chcę, żeby to było mega lekkie i proste w użyciu auto, do którego ktoś wsiada i pokonuje od 20 do 30 kilometrów. Dlatego liczę, że znajdzie miejsce w systemie carsharingu. Moim zdaniem postrzeganie samochodu zmienia się z roku na rok i ja wierzę w microcary w elektromobilności.
Paweł Dytko uzupełnia, że docelowo IXAR będzie pojazdem miejskim, oszczędnym w użyciu, który będą mogły prowadzić osoby z kategorią prawa jazdy B1.
- Szczerze mówiąc nie będę się porywał na samochód, który będzie miał przebiegi po 100 kilometrów, ponieważ to wpłynie na większą liczbę baterii i cenę. Przypomnę, że w kategorii microcar mamy też limity prędkości do 60 km/h, a w mocy silnika do 20 koni.
Obecnie w pojeździe wykorzystano płytę podłogową producenta samochodu seryjnego, natomiast w przyszłości konstruktor planuje budowę auta w oparciu o konstrukcję rurową. Wówczas masa pojazdu ma nie przekroczyć 450 kilogramów. Samochód od początku powstaje dzięki pieniądzom i zapałowi nyskiego rajdowca.
Stem, że ładowarki musiałyby być w pracy, bo wtedy świeci słońce
To są ładowarki do "normalnego" prądu z domowej instalacji, nie musi być ze słonka. Takie coś przy domu rozwiązuje większe pół problematów typowego przemieszczania się autokinetonem. Co rano ma się go zatankowanego elektronami do pełna. po podłączeniu na noc. Sama ładowarka też jakoś nadmiernie droga nie jest, z ceną w tendencji spadkowej. Pozostałe ograniczenia, niedogodności i wady są poza kontekstem tego wycinka elektromobilnego tematu.
Komentarz
Pomieszać żywioły
Rzymski sposób tworzenia prowincji
To jest zwykły podział administracyjny, ze stolicami województw takimi żeby dało się jakoś dojechać i żeby były w miarę wielkomiejskie.
W sumie cała szpalta drobnym maczkiem o Zielonym Ładzie Komisjii Europejskiej z agendy Fit for 55.
Rodziny zubożeją.
Cios dla przedsiębiorców.
Zaplanowana rewolucja.
Elektryki w intersie Chin. - Chiny kontrolują zasoby: 51 % litu, 62 % kobaltu, 100 % grafitu sferycznego.
Czy było kiedykolwiek gdziekolwiek cokolwiek co nie było "ciosem dla przedsiębiorców"?
Ostatnio wyczytałem, że Amazon ma w Waszyngtonie więcej lobbystów niż Kongres senatorów. Czyli ich liczbę można szacować na 101-435 (bo tylu jest w USA posłów).
i zrobił zrzutkę.pl na swoich zbiedniałych pracowników?
W weekend 11.-12. września w Jaworznie pokazano atrapy Izery. (W związku z sesją do reklam samochodu i powstającej fabryki.)
Jak powiedział pan dyrektor ds. komunikacji - "Auto podoba się większości."
romeck: vox populi, vox dei...
- Docelowo IXAR ma być pojazdem pod wynajem w miastach - mówi Paweł Dytko. - Ten samochód osiągami będzie odbiegał od zwykłego samochodu. Chcę, żeby to było mega lekkie i proste w użyciu auto, do którego ktoś wsiada i pokonuje od 20 do 30 kilometrów. Dlatego liczę, że znajdzie miejsce w systemie carsharingu. Moim zdaniem postrzeganie samochodu zmienia się z roku na rok i ja wierzę w microcary w elektromobilności.
Paweł Dytko uzupełnia, że docelowo IXAR będzie pojazdem miejskim, oszczędnym w użyciu, który będą mogły prowadzić osoby z kategorią prawa jazdy B1.
- Szczerze mówiąc nie będę się porywał na samochód, który będzie miał przebiegi po 100 kilometrów, ponieważ to wpłynie na większą liczbę baterii i cenę. Przypomnę, że w kategorii microcar mamy też limity prędkości do 60 km/h, a w mocy silnika do 20 koni.
Obecnie w pojeździe wykorzystano płytę podłogową producenta samochodu seryjnego, natomiast w przyszłości konstruktor planuje budowę auta w oparciu o konstrukcję rurową. Wówczas masa pojazdu ma nie przekroczyć 450 kilogramów. Samochód od początku powstaje dzięki pieniądzom i zapałowi nyskiego rajdowca.
https://radio.opole.pl/100,339086,pawel-dytko-przedstawil-ixar-ii-czyli-nowa-wersj
zalać miljonem małych autek rynek euro - sprzedaż nawet w dyskontach
albo ścigać się z Teslą
albo pracować na końcu procesu trawiennego samochodu - włączyć 5 bieg w badaniach co ze starymi bateriami zrobić można
Dzięki takiemu wynikowi kosztująca 133 tys. dol. Tesla zdetronizowała poprzedniego w pełni elektrycznego rekordzistę niemieckiego toru Porsche Taycan Turbo o ponad 11 sekund
Opublikowane przez Teslę nagranie prezentuje drugie okrążenie samochodu po ponad 20-kilometrowym torze Nürburgring.
Co ciekawe, Tesla Model S Plaid być może nie będzie długo rekordzistą, ponieważ na tor wjedzie także zmodyfikowany Model S o mocy 1000 koni mechanicznych.
który najlepiej oddaje moją reakcje na tę wiadomość to : "Hahahahahahahaha!"
W trakcie braku bęnzyny na stacjach w UK na pierwszym miejscu w góglaniu są samochody elekstryczne
W UK
Jak prosto można przekonać do przemieszczania się przy pomocy nieefektywnego środka loko mocji.
Stem, że ładowarki musiałyby być w pracy, bo wtedy świeci słońce
Sama ładowarka też jakoś nadmiernie droga nie jest, z ceną w tendencji spadkowej.
Pozostałe ograniczenia, niedogodności i wady są poza kontekstem tego wycinka elektromobilnego tematu.