Skip to content

Blaski i nędze Unii Europejskiej

1161719212249

Komentarz

  • edytowano October 2021
    Na właśnie - proces pedalenia się satanistów i maskulinizowania się satanistek jest zasadniczo procesem pozytywnym co do rezultatów.

    W latach 20 tych towarzysz Stalin żelazną ręką powstrzymał takowe procesy w Sowieckim Sojuzie co wyszło na dobre jego sprawności militarnej.
  • los napisal(a):
    A dlaczego ma nas martwić degeneracja wrogów?
    Bo do tego grona należymy.
  • Mnie w tym filmiku Kożuszek bardzo dużo uporządkował:
    Generalnie to mechanizm jest dużo bardziej przerażający.
  • Dzięki temu filmikowi przestałem się wstydzić, że w referendum unijnym, na które się dowlokłem niemal prosto ze szpitala, wstrzymałem się od głosu (tzn. oddałem głos nieważny).
  • Brzost napisal(a):
    Dzięki temu filmikowi przestałem się wstydzić, że w referendum unijnym, na które się dowlokłem niemal prosto ze szpitala, wstrzymałem się od głosu (tzn. oddałem głos nieważny).
    Pfff, mięczactwo. Ja zagłosowałem "NIE" i jak mie kto Polexitem straszy, mam pełną relaksację.
  • Szturmowiec.Rzplitej napisal(a):
    Brzost napisal(a):
    Dzięki temu filmikowi przestałem się wstydzić, że w referendum unijnym, na które się dowlokłem niemal prosto ze szpitala, wstrzymałem się od głosu (tzn. oddałem głos nieważny).
    Pfff, mięczactwo. Ja zagłosowałem "NIE" i jak mie kto Polexitem straszy, mam pełną relaksację.
    Takoż. Ale byłę podówczas w orbicie krulewskiej, więc chyba sie nie liczy.
  • Szturmowiec.Rzplitej napisal(a):

    Pfff, mięczactwo. Ja zagłosowałem "NIE" i jak mie kto Polexitem straszy, mam pełną relaksację.
    Nocusz, ja dzieliłem włos na czworo i nie chciałem wyjść na eurofoba, naczytawszy się losowego wywłątka pt. "Oskarżam!" Wybrałem zatem demonstrację: "Integracja tak, metody nie!"
  • Brzost napisal(a):
    Dzięki temu filmikowi przestałem się wstydzić, że w referendum unijnym, na które się dowlokłem niemal prosto ze szpitala, wstrzymałem się od głosu (tzn. oddałem głos nieważny).
    pffff, ja głosowałem przeciw.
  • Ja też przeciw.
  • Ja przeciw, a dzisiejszy ja przeniesiony w tamten moment zagłosowałby za.
  • Kuba_ napisal(a):
    Ja przeciw, a dzisiejszy ja przeniesiony w tamten moment zagłosowałby za.
    No chociaż jeden, uff.
  • Głosowałem przeciw UE. Później byłem delikatnym zwolennikiem Unii, zobaczyłem wiele plusów. Dziś mam jeszcze inne stanowisko. Albo wyrzucimy Niemcy z UE, albo musimy wyjść.

    A że istnienie UE bez Niemiec chyba nie ma sensu, więc trzeba iść w stronę nowej integracji, coś na kształt Trójmorza, ale raczej szerzej.

    Uważam też, że powinniśmy się jak najdalej trzymać od Niemiec, Beneluksu i całej Skandynawii. Z Europą Północną nic nas nie łączy, z wyjątkiem położenia.
  • Kuba_ napisal(a):
    Ja przeciw, a dzisiejszy ja przeniesiony w tamten moment zagłosowałby za.
    Mam podobnie. Warto było wejść. Warto też wyjść. Chyba ...
  • JORGE napisal(a):
    Kuba_ napisal(a):
    Ja przeciw, a dzisiejszy ja przeniesiony w tamten moment zagłosowałby za.
    Mam podobnie. Warto było wejść. Warto też wyjść. Chyba ...
    Pytanie czy da się zająć pozycję Niemiec, a nie tylko ich wyrzucić - bo czemu o tym nie myśleć? Niech będzie jako Trójmorze, choćby z Ukrainą której jeszcze w Unii nie ma.
  • Nikt w Europie nie lubi Niemiec, ale najpierw taki pomysł by zastąpić Niemcy trzeba głośno wypowiedzieć.
  • A co ze Szwajcarią?
  • Przemko napisal(a):
    Nikt w Europie nie lubi Niemiec...
    ...bo się ich boją i dlatego będą im się nadstawiać. Oni nie mają ludzkich odruchów tylko zwierzęce - podporządkowują się sile a nie racji.
  • Polska staje przed ogromnym wyzwaniem wypełnienia luki kadrowej w transporcie - alarmuje Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie. Już teraz brakuje ok. 120 tys. kierowców, a problemy mogą się jeszcze pogłębić.

    Problem braku kierowców najbardziej odczuwalny jest obecnie w Wielkiej Brytanii. Do tego stopnia, że tamtejsze firmy ostrzegały przed możliwymi pustymi półkami w sklepach w okresie świątecznym. O brakach w tym zawodzie mówi się w Niemczech, Belgii czy Francji. Problem nie omija też Polski.

    - Kierowca zawodowy to profesja, która przez lata była niedoceniana, a w czasach progresywnej eksplozji sektora e-commerce będzie on niezbędny, by łańcuch dostaw działał sprawnie. O tym, jak ważni są kierowcy, przekonujemy się dopiero, gdy nie docierają do nas przesyłki i gdy widzimy sklepowe puste półki. W Polsce sytuacja nie jest jeszcze dramatyczna, ale jeżeli nie przybędzie na rynku młodych kierowców, to problemy są tylko kwestią czasu – mówi Laura Hołowacz, prezes Grupy CSL.

    Przed branżą logistyki i transportu wielkie wyzwanie, jak tę ogromną już dziurę załatać. Tym bardziej, że o kierowców trzeba walczyć z innymi - bogatszymi - krajami.

    - Obawiam się, że szybko nie da się nic zrobić, bowiem problem narastał od lat, a np. na naszym podwórku krajowym, likwidacja swego czasu szkolnictwa zawodowego miała do tego również przyczynek. Najszybszym możliwym rozwiązaniem wydaje się stosowanie zachęt dla kierowców z Azji, którzy potencjalnie mogliby wypełnić niedobory branży. To się już dzieje, ale skala zjawiska nie jest jeszcze masowa. W Europie - i Polska nie jest wyjątkiem - trend jest bowiem taki, iż wielu kierowców to już prawie emeryci, bądź nawet pracujący emeryci, zaś młodzi - poza pasjonatami - do zawodu ewidentnie się nie garną – mówi Jerzy Gębski.
  • Mój tata po roku na emeryturze wrócił do jeżdżenia, po okolicy ale rozważa czy by nie jeździć tirem do Skandynawii. 63 lata ma.
  • edytowano November 2021
    A jak się koniunktura zmieni, to co zrobimy z tysiącami bezrobotnych Azjatów? Czy Grupa CSL będzie im wypłacać zasiłki? Czy nie lepiej Polakom więcej teraz zapłacić żeby się chętni zdolni znaleźli? Moim zdaniem to jest takie straszenie (chleba nie dowiozom!) żeby łatwiej przeszła decyzja o masowym sprowadzaniu taniej siły roboczej, co opłaca się firmie, ale już niekoniecznie społeczeństwu.
  • edytowano November 2021
    Oczywiście, jeszcze tylko nam brakuje azjatyckich kierowców w tirach na drogach, jak by mało tej azji już teraz bylo. Kierowcom należy dać więcej. Z tym że nie za bardzo jest z czego, to biznes niskomarżowy a wysokokosztowy.
  • Co nie jest rozwiązaniem?
  • Przemko napisal(a):
    Oczywiście, jeszcze tylko nam brakuje azjatyckich kierowców w tirach na drogach, jak by mało tej azji już teraz bylo. Kierowcom należy dać więcej. Z tym że nie za bardzo jest z czego, to biznes niskomarżowy a wysokokosztowy.
    Jak faktycznie zacznie brakować usług transportowych to marża wzrośnie. Elementarne

  • edytowano November 2021
    Przemko napisal(a):
    Co nie jest rozwiązaniem?
    Kobiety na traktory
    image
  • Która chce niech jeździ, widzę czasem w komunikacji miejskiej, w tramwajach, w metrze, dają radę to niech pracują. W kabinie mieszkać nikomu nie polecam.
  • W każdej epoce jakiś procent żeńskiej populacji stanowią Baśki Wołodyjowskie :-)
    Ale raczej nie jest to i nigdy nie będzie większość.
  • W poniedziałek wieczorem orędzie w sprawie kryzysu na granicy polsko-białoruskiej wygłosiła marszałek Sejmu Elżbieta Witek. - Łukaszenka musi liczyć się z konsekwencjami swoich czynów. Atak na granice Polski to atak na granice UE i NATO. Nasi sojusznicy jednoznacznie i solidarnie potępili tę agresję i wezwali do jej zakończenia - mówiła.

    czyż byż już UE była przydatna? i ok?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.