Skip to content

Dziś pitanko, dziś odpowiedź, najlepiey:)

17810121325

Komentarz

  • To, co wyżej podesłałeś z pejsa, to jest po prostu opis scen filmu Jezus z Nazaretu. Filmu, o którym pisałem.

    No, taki mógł być zamysł scenarzysty - zresztą dobry, bo Syrach wprowadza dużo dramaturgii do obrazu. Można powiedzieć, że w filmie jest głównym antagonistą Pana Jezusa. Taki Vader czy tam Nocny Łowca.

    Niewykluczone, że mu dorobili buzię - niesprawiedliwie, skoro uwierzył.
  • A, szkoda. Myślałem, że przy okazji filmu pochwalili się swoją wiedzą.
    A to ja - niewiedzą... :)
  • pilne
    czy za taką pracę doktorską można kogoś uważać za naukowca?

    Nie znam się, ale chyba: nie?


    link do pracy T. R.

    Gatunek / Forma:
    Rozprawy akademickie.
    Uwagi:
    Niepublikowana praca doktorska



  • Widzisz Romecku, jak to jest, jak człowień jest poczeboski. Nik nie pomorze.
  • O co chodzi z tym Igorem Flanszą? Kolo to jakiś sędzia. Temat wraca co jakiś czas w mediach głównego ścieku.
  • Szanowni PT forumowicze

    Jaką appkę polecacie do obsługi złacza HDMI w komórce? Moze być płatna byle bezpieczna, nie szpiegująca.

    Porzebuję podłączyć smartfona do ekranu i kamerki. (Hub już mam)
  • Przecież smartfon ma już kamerkę? Co do apki to nie wiem, jak podłączałem monitor do Samsunga to działało po prostu ot tak, samo z siebie.
  • no ale dziadoską
  • Pani_Łyżeczka napisal(a):
    Szanowni PT forumowicze

    Jaką appkę polecacie do obsługi złacza HDMI w komórce? Moze być płatna byle bezpieczna, nie szpiegująca.

    Porzebuję podłączyć smartfona do ekranu i kamerki. (Hub już mam)
    Kablem siem podłoncza... po co apka?

  • gdzie się sprzedaje/kupuje przedwojenne papiery wartościowe?
  • Jak wartościowe, to kupcy się znajdą.
  • podziękować :D
  • https://tokfm.pl/Tokfm/7,103085,27075031,pis-po-cichu-przepycha-projekt-ws-lasow.html

    Ja wiem,że to tokfm , pracownia na rzecz wszystkich istot, niemniej o co chodzi ? Brzoście ?