Skip to content

Coronavirus a gospodarka

1235724

Komentarz

  • W Krakowie sezon jest cały rok, więc na pewno tu spadek obrotów będzie odczuwalny. Ja sie trochę cieszę, bo miasto przypomina to z mojej młodości, gdzie nie trzeba się było przebijać przez ogródki kawiarniane i tłumy Angoli, a po piętrach nie pałętają się najemcy krótkoterminowi .
  • rozum.von.keikobad napisal(a):
    ms.wygnaniec napisal(a):
    Sarmata1.2 napisal(a):
    Jeśli chodzi o gości, to występuje prosta zależność. Im więcej gwiazdek tym wyższa średnia wieku.
    A ile % w usługach hotelarskich i turystyce to osoby 60+? (bo zakładam, że ich ilość po hardkorowej pandemii to jakieś -40%)

    Przy okazji, turystyka w marcu w Polsce? Może jakaś końcówka nart (nie znam się, ale chyba i tak by pogoda przeszkodziła), wycieczki po Krakowie, Wieliczce i Oświęcimiu i tyle. W większości to i tak kompletnie martwy sezon. Byliście kiedyś w takiej Jastrzębiej w marcu? Ja owszem, teraz jest więcej ludzi na ulicach niż wtedy tam.

    No a szkolenia/integry/konfy to pies?
  • Sanatoria nie narzekały na brak pensjonariuszy. W zasadzie przez okrągły rok. Wszelkie para-sanatoria i ośrodki SPA również.
    A luksusowe ośrodki wczasowe w ciągu tygodnia organizowały u siebie tzw. kursokonferencje czy też wyjazdy "integracyjne" i tak naprawdę z tego właśnie żyły. Luksusowo, dodam. Paradoksalnie w takim ośrodku można było zarezerwować bez problemu miejsce na weekend - tylko na weekend.

    Żeby wyrwać się z miasta na kilka dni spokojnego wypoczynku (ale jednak w warunkach gwarantujących wysoki standard) należy szukać ośrodka, który nie oferuje sali konferencyjnej. Takich jest bardzo niewiele. Nawet agroturystyka już te cholerne sale ma w ofercie.

    Ja wreszcie znalazłam swój azyl. Ale długo szukałam.
  • rozum.von.keikobad napisal(a):
    ms.wygnaniec napisal(a):
    Sarmata1.2 napisal(a):
    Jeśli chodzi o gości, to występuje prosta zależność. Im więcej gwiazdek tym wyższa średnia wieku.