Skip to content

Sytuacja na rynku pracy

123457

Komentarz

  • janosik napisal(a):
    A Niemcy będą jeszcze silniejsze, właśnie mają zamiar wypłacać pensję za pracodawców by firmy przetrwały. Stać ich na to, a jak w reszcie Europy po bankrutują to niemieckie firmy wjadą całe na biało.
    A skąd takie przekonanie, że akurat niemieckie, a nie dajmy na to holenderskie czy brytyjskie?
  • Bo tak fajnie powiedzieć. Wygrają małe, elastyczne firmy, zdolne do szybkiej improwizacji, w gospodarce posiadającej prawo emisji własnego pieniądza. Polska?
  • los napisal(a):
    Bo tak fajnie powiedzieć. Wygrają małe, elastyczne firmy, zdolne do szybkiej improwizacji, w gospodarce posiadającej prawo emisji własnego pieniądza. Polska?
    Oby!

    Nie znam się, to się zapytam: czy w sytuacji, gdy takie niemieckie rolnictwo leży z braku polnishe Hände für Arbeit, Polska może wjechać cała na biało, ze względnie tanimi produktami, względnie ekologicznymi, zbieranymi przez zwolnionych pracowników branży turystycznej i gastro (jakoś super się tam nie zarabia), którzy zajmą te stanowiska, po Siergiejach i Ivanach, którzy wrócili do macieży?
    Polska spichlerzem Europy jak w XVI wieku?
  • ferb napisal(a):
    , po Siergiejach i Ivanach,
    Raczej: Serhijach.

  • los napisal(a):
    Bo tak fajnie powiedzieć. Wygrają małe, elastyczne firmy, zdolne do szybkiej improwizacji, w gospodarce posiadającej prawo emisji własnego pieniądza. Polska?
    Nie po to ktoś nam zainstelował Matełuszków i innych hebrajsów (MinFin).
  • loslos
    edytowano April 2020
    Jak jesteśmy uprawianymi roślinami (bo nie zwierzętami, one mają świadomość istnienia pasterzy), zasługujemy na los roślin.

    A ty wreszcie przestań być chłopem pańszczyźnianym ze śmierdzącej ziemianki, obsesja na punkcie Żydów to chłopska przypadłość. Szlachcic potrafi na Żydów spojrzeć z góry, tak jak na to zasługują.
  • To nie obsesja, to detekcja.
  • ferb napisal(a):
    los napisal(a):