500+
Ja się cieszę, że taki projekt wchodzi.
Nie znam się (na państwowych finansach), więc nie wnikam, czy mogłoby być tak czy siak.
Ja dostanę jedną pięćsetkę (mam dwóch synów) i to będzie ok. 1/15 naszego budżetu,
ale mój szwagier, raczej antypisowiec, a przynajmniej obojętno-zimny,
dostanie 1.500 zł. Co miesią, co miesiąc, co miesiąc. To jest prawie trzecia pensja w rodzinie.
Z dwoma nastolatkami, gdzie same dzieci potyrafią (ob)liczyć, że trochę ich nie stać na wiele rzeczy...
Jeśli to dojdzie do łepetyn wyborców, że mają więcej w kieszeni, PiS rządzi przynajmniej 8 lat.
===
Problem widzę w po-psl'owskich samorządach, bo to one będą rozdzielać kwoty i przyjmować wnioski....
Nie znam się (na państwowych finansach), więc nie wnikam, czy mogłoby być tak czy siak.
Ja dostanę jedną pięćsetkę (mam dwóch synów) i to będzie ok. 1/15 naszego budżetu,
ale mój szwagier, raczej antypisowiec, a przynajmniej obojętno-zimny,
dostanie 1.500 zł. Co miesią, co miesiąc, co miesiąc. To jest prawie trzecia pensja w rodzinie.
Z dwoma nastolatkami, gdzie same dzieci potyrafią (ob)liczyć, że trochę ich nie stać na wiele rzeczy...
Jeśli to dojdzie do łepetyn wyborców, że mają więcej w kieszeni, PiS rządzi przynajmniej 8 lat.
===
Problem widzę w po-psl'owskich samorządach, bo to one będą rozdzielać kwoty i przyjmować wnioski....
0
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
na razie się organizuje ekipa ludzi i lokal - koszty to remont i zatrudnienie kolejnych pracowników
wg mnie bezsensu robota bo trzeba na nowo składać wnioski i obliczać dochód w rodzinie
można z powodzeniem skorzystać z danych jakie ma MOPS i odpadnie nam liczenie "pierwszych" dzieci w rodzinie do kwoty 500 zł a zdanych Urzędu Miasta chyba wiadomo które dzieci to drugie, trzecie i kolejne - tu już nic liczyć nie trzeba, prawda?
z wypowiedzi Prezydenta miasta wynika że koszty przedsięwzięcia to 2% kosztów Programu 500+
pomocą ma być objęte u nas 10000 dzieci co daje 5 mln