Skip to content

500+

edytowano January 2016 w Forum ogólne
Ja się cieszę, że taki projekt wchodzi.
Nie znam się (na państwowych finansach), więc nie wnikam, czy mogłoby być tak czy siak.

Ja dostanę jedną pięćsetkę (mam dwóch synów) i to będzie ok. 1/15 naszego budżetu,
ale mój szwagier, raczej antypisowiec, a przynajmniej obojętno-zimny,
dostanie 1.500 zł. Co miesią, co miesiąc, co miesiąc. To jest prawie trzecia pensja w rodzinie.
Z dwoma nastolatkami, gdzie same dzieci potyrafią (ob)liczyć, że trochę ich nie stać na wiele rzeczy...

Jeśli to dojdzie do łepetyn wyborców, że mają więcej w kieszeni, PiS rządzi przynajmniej 8 lat.

===
Problem widzę w po-psl'owskich samorządach, bo to one będą rozdzielać kwoty i przyjmować wnioski....
Otagowano:
«13456716

Komentarz

  • edytowano January 2016
    Daleeeeeeeeeeeeeeeeko pociągniete wnioski co do 8lat. Czy szanowny kolega wie, że jedną z częstych form rozrywki wśród więźniów, jest samookaleczanie się? A spora grupa tych co zostali wypuszczenie na wolność, popełnia następne przestępstwa w celu powrotu do znanego sobie środowiska więziennego.
  • u mnie w mieście wnioski można składać od 1 kwietnia
    na razie się organizuje ekipa ludzi i lokal - koszty to remont i zatrudnienie kolejnych pracowników
    wg mnie bezsensu robota bo trzeba na nowo składać wnioski i obliczać dochód w rodzinie
    można z powodzeniem skorzystać z danych jakie ma MOPS i odpadnie nam liczenie "pierwszych" dzieci w rodzinie do kwoty 500 zł a zdanych Urzędu Miasta chyba wiadomo które dzieci to drugie, trzecie i kolejne - tu już nic liczyć nie trzeba, prawda?
    z wypowiedzi Prezydenta miasta wynika że koszty przedsięwzięcia to 2% kosztów Programu 500+
    pomocą ma być objęte u nas 10000 dzieci co daje 5 mln
  • A na uboczu, wujowo widzę naszą przyszłość jeśli jej oparcie jest mocno utwierdzone wypłacaniem 500zł haraczu. Wujowo!
  • fatuswombatus napisal(a):