Skip to content

Wybory w USA

145791024

Komentarz

  • edytowano July 2016
    alcor napisal(a):
    Eden pisze, że wygra Hilaria. Zobaczymy, co przyniesie to zwycięstwo Trampka ;)
    Pewnie nic dobrego, ale oni spodziewają się czegoś innego niż dotąd.Tak mają tego co dotąd dość, że podejmują to ryzyko. Mają jakieś trzecie wyjście?
  • Nie znam się to się wypowiem: Skoro Ben Carson może popierać Drumpfa, to i ja mogę. Hilarii nie muszę zaś.
  • Znam takich Amerykanow, co po wudzie sie przyznali do glosowania na Trumpa. Polakowi sie przyznajo, drugiemu Amerykanowi nigdy w zyciu.
  • Y jeszcze taki mi do głowizny przyjszedł aforyzm skrzydlaty, wieczorową porą.

    Owoż, ażeby móc ustalić, kogo poprzeć należy, trzeba przede wszystkim zbadać, kto komu proponuje dialog, a kto komu sra na łeb. Gdyż słusznie były wieszcz Młynarski nauczał: "Trudny dialog, kiedy ktoś ci sra na łeb".

    I teraz, zarówno pani Hilaria, jak i Partia Demokratyczna, jak i establiszmęt tej drugiej partii, mają długą historię srania na łeb prostym, białym ludziom, o których nawet poeta nie pamięta, bo akurat cierpi za pedałów. Natomiast pan Drumpf przynajmniej obiecuje temu białemu trashowi i innym redneckom, że co jakiś czas będzie defekował gdzie indziej.

    To dość, przyznajmy, atrakcyjna propozycja.
  • Ignacowy aforyzm skrzydlaty bardzo ok, przyznaję :D
  • @Maverick: A tutaj piszą, że wprawdzie Trump odrabia straty sondażowe do Hilarii, ale ta Maupa w czerwonym ma przewagę 43: 37...
  • polmisiek napisal(a):
    Znam takich Amerykanow, co po wudzie sie przyznali do glosowania na Trumpa. Polakowi sie przyznajo, drugiemu Amerykanowi nigdy w zyciu.
    pisizm 07-15 jako żiwo
  • qiz napisal(a):
    polmisiek napisal(a):
    Znam takich Amerykanow, co po wudzie sie przyznali do glosowania na Trumpa. Polakowi sie przyznajo, drugiemu Amerykanowi nigdy w zyciu.
    pisizm 07-15 jako żiwo
    Czyli Trump wygra.