Skip to content

Aktualności, newsy, krótkie wiadomości tekstowe

12122242627676

Komentarz

  • romeck napisal(a):
    los napisal(a):
    Dał nam przykład pan Mateusz, że nigdy nie jest za późno.
    Nie! MM zrobił to w odpowiednim momencie.
    W politycznej ruletce, nasz cyborgowaty bankster obstawiał równocześnie czerwone i czarne.

    Bywał na ośmiorniczkach u Sowy, rubasznie gaworząc ze współbiesiadnikami przy pomocy słów powszechnie uważanych za wulgarne, z których kościół nakazuje się spowiadać i pokutować. Logika każe domniemywać, że bibki z ówcześnie wpływową hołotą, były zwieńczeniem innych kontaktów, o których prasa milczy. Nie dostaje zaproszeń osoba nieznana, wszystko jedno czy na pogrzeb, czy chrzciny.


    Równocześnie, za pieniądze Santandera obstawiał flankę patriotyczną i bogoojczyźnianą szukając dojścia do Manitou siedzącego za murem sformowanym z jego pretorian.

    ... "win-win" czy jakoś tak ...
  • Nie znam się na ekonomii. Ale jest to bardzo sugestywne i przekonujące. A czy są opcje z podwójną realizacją?
    A co jeśli taką taktyke zastosował JK wobec MM?
    Poza tym wizerunkowe straty są większe niż materialne. Teraz już to inaczej wygląda. Początki były w zupełnie innej konfiguracji polityczno-społeczno-wizerunkowej. Czy po wyłożeniu się ma łopatki projektu PAD i PBS miałby powrót do wielkiej finansjery?
  • edytowano July 2017
    romeck napisal(a):
    marniok napisal(a):
    romeck napisal(a):
    marniok napisal(a):
    ...Na starcie nikt nie wiedział że wybory wygra PAD...
    Jak nie jak tak?
    słynny jasnowidz z Człuchowa:
    Bronek nie wygra tych wyborów!
    6. marca 2015, Gazeta Warszawska
    A co on (ten jasnowidz) na to postawił?
    Jak co jak to co zawsze! Swoją

    fioletową aurę!

    Ocho, nie wiedziałem że na forumku można tak sobie zapodawać kolorki (choć jest to pewnie wliczone w szereg funkcji spod znaku "you can use Simple Html in you post". No to teraz będzie tęczowa jazda!