Przemko napisal(a): Kura umie w media, po prostu go nie lubisz.
Ależ oczywiście:) Najlepiej tak wszystko tłumaczyć:)
Tak umie, że na telewizję nawet pisowcy nie mogą patrzeć, nie wspominając o drobnym fakcie dostarczania amunicji tamtej stronie (która i owszem, jak trzeba to nakręci aferę z niczego, ale w przypadku tvp to akurat jest gotowy materiał podany na tacy).
Mam nadzieję ta dymisja to efekt tego, że ktoś przejrzał na oczy, bo jak nie, i prognoza @romecka się sprawdzi, to znikąd nadziei.
Eks PZPR Czbański i eks PZPR Wolski to wuje. Tak bez związku. A pani od przecierania oka środkowym palcem jest dowodem, że inteligencja w funkcji czasu u części osób zanika.
ms.wygnaniec napisal(a): Eks PZPR Czbański i eks PZPR Wolski to wuje. Tak bez związku. A pani od przecierania oka środkowym palcem jest dowodem, że inteligencja w funkcji czasu u części osób zanika.
Lichocka to dramat oczywiście, nawiasem mówiąc ciekawym kto byłby dobrym kandydatem. Nie znam się na tyle by prorokować, ale obstawiałbym młodsze pokolenie.
trep napisal(a): Następcą Kury ma być fizjolog. Wcześniej zajmował się Flądrą Lux i tvp kewltura.
ciekawy życiorys:
Jest ojcem czwórki dzieci, które uczy samodzielnie jako zwolennik edukacji domowej.
Nowy szef TVP jest autorem książki "Śmierć rycerza na uniwersytecie" wydanej w ramach serii Życie Codzienne Idei (Warszawa 2010). Napisał także wstęp do polskiego wydania książki "Arystoteles" Erica Voegelina. Przetłumaczył i opatrzył komentarzem dzieło Tomasza z Akwinu "O królowaniu".
romeck: Tomasz Akwinata to chyba po łacinie pisał; ciekawe czy z oryginału tłumaczył...
Przemko napisal(a): Wildstein już raz był szefem telewizji, skończyło się przegranymi wyborami, ale to oczywiście bez związku.
Ano bez związku. Wilstein był preziem TV od maja 2006 do lutego 2007. Wybory byly w październiku 2007.