Skip to content

Legia v. Ktoś tam skądś - JORGE proszony o komentarz

16768707273235

Komentarz

  • Dobrze Rafał, powiedz mi, ze swoją ultra-wiedzą o wycenach i sprzedaży, czy (1) zawsze najlepszy jakościowo produkt sprzedaje się najlepiej i czy (2) największy obrót zawsze daje największy zysk.

    I jeszcze trzecie pytanie, takie praktyczne. Czy jak kupimy Pogbę za 80 tys. euro i potem opchniemy do tego samego klubu, z którego go kupliśmy za kilka lat za 80 mln to jest dobry biznes czy może fatalny, bo "nic ważnego nie wygraliśmy"?
  • Rozum tak jak ty kiedyś nie odpowiem. Nie będę z tobą gadał dopóki nie odwołasz kpin z mojej ultra wiedzy. Ja nie kwestionuję twojej wiedzy prawniczej. Pytałem cię o różne sprawy, właśnie ze względu na nią, a ty nie odpowiadałeś obrzucając mnie inwektywami. Tak, mam wiedzę o wycenach firm, i o zarządzaniu firmami. Zajmuję się tym od ponad 30 lat. W tym czasie awansowałem, zarządzałem i zarządzam firmami, coraz większymi, oraz kupowałem firmy i sprzedawałem firmy. Mam też pewną, mniejszą ale też praktyczną, wiedzę o badaniach rynku, mechanizmach rynkowych, zarządzaniu sprzedażą tak w sektorach BtoB jak i FCMG. Wiele razy popełniałem błędy i uczyłem się na nich i per saldo mam sukcesy w tych dziedzinach.

    Nie odpowiem w pełni ale doradzam abyś przeczytał swoje pytania. Jest w nich sugestia moich rzekomych odpowiedzi. Fałszywa sugestia.
  • A klubem piłkarskim zarządzałeś? To jest już chyba bez sugestii.
  • A prezesem sądu byłeś?
  • Nie byłem, ale kilku znam osobiście, z jednym nawet jestem na ty. Czy to jest w ogóle na temat?
    I czy będzie w ogóle odpowiedź na jakiekolwiek pytanie, które nie pasuje?
  • Rafał napisal(a):
    @Wildcatter